تازه های سایت

کد مطلب: 44417
4. دى 1399 - 8:32
جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های سالگرد شهادت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و سایر مسئولان نهاوند با هدف یکپارچگی برنامه ها و اقدامات دستگاه های مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد و جبهه مقاومت فرماندهی مقتدر، شجاع و بی باک بود و در سایر عرصه ها انسانی بی ریا، صادق و مهربان بود و همه اقشار جامعه با سلایق مختلف به ایشان علاقمند بودند.

وی با بیان اینکه در این شهرستان اقدامات متعددی جهت زنده نگه داشتن نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده افزود: با کمک و همراهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مربوط به سالگرد شهادت ایشان در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار نهاوند افزود: وی بر ضرورت فضاسازی مناسب شهرستان به ویژه بخش ها و روستاها در ایام منتهی به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا نسل جدید ما با ابعاد شخصیتی، منش و سیره رفتاری این شهید عزیز بیشتر آشنا شوند.

وی برگزاری پویش نذر خون در شهرستان با استقرار ایستگاه موقت پایگاه انتقال خون، تهیه ۱۰۰کیسه آرد رایگان و پخت و توزیع نان رایگان در مناطق حاشیه و محروم شهر، توزیع پوستر شهید حاج قاسم سلیمانی در بین تاکسیرانی سطح شهر، بازار، اتحادیه و اصناف، نصب بنر مزین به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده در سطح شهرستان از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.

ناصری گفت: توزیع ماسک رایگان و اجرای برنامه های آستان شاهزاده محمد و علی (ع) از مهمترین برنامه شهرستان در ایام پیش رو خواهد بود که با همکاری مردم و دستگاه های مختلف اجرا می‌شود.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در این جلسه گفت: سردار دلها عزیز همه مردم ایران بود و در شهادت شهید سلیمانی جلوه های کم نظیری از عشق مردم به شخصی والای ایشان نمایان شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما ادامه دادن راه شهید سلیمانی است، اظهار داشت: از همه ظرفیت های شهرستان برای برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده خواهد شد و لازم است فضا سازی متناسب با ایام پیش رو در سطح شهر و روستاها انجام شود.

مختاری افزود: همه دستگاهها و ادارات در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت چون تبلیغات در این ایام نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: استفاده حداکثری از فضای مجازی برای اطلاع رسانی برنامه های این ایام انجام شود.

وی گفت: پیشنهاد می شود در روز یازدهم دی ماه مراسمی به مناسبت مراسم های حماسه ۹ دی، ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۶ دی ماه چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته ای با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

مختاری افزود: سردار سلیمانی تا بود عامل وحدت بود و بعد از شهادت هم عامل وحدت شد و شهیدانی مانند سلیمانی و فخری زاده باعث افتخار مردم ایران اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: همه ادارات در برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید پای کار باشند و در کنار مردم برنامه ها را اجرا کنند.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: برنامه ای در خور شان این شهیدان بزرگ در سطح شهرستان در فضای حقیقی و مجازی برگزار شود.

وی بیان کرد: برخی نانوایی ها در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نان رایگان در اختیار مردم قرار خواهند داد.

مختاری افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، شهرداری های شهرستان هم در کنار سپاه نسبت به تولید محتوا در فضاهای مجازی و حقیقی اقدام و خوراک تبلیغاتی را برای استفاده کاربران در شهرستان در این ایام ایجاد کنند.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه فیلم و عکس، برگزاری مسابقات نقاشی ، برپایی ایستگاههای سلامت و توزیع پک های بهداشتی، کمک های مومنانه از جمله برنامه ها پیش بینی شده برای گرامیداشت این ایام است.

دیدگاه شما