تازه های سایت

کد مطلب: 44366
30. آذر 1399 - 8:49
در دیدار نماینده نهاوند با معاونان وزیر بهداشت و مدیرعامل بانک صادرات مطرح شد؛
تأمین پزشک، سونوگرافی و اخذ اعتبار ۴ میلیاردی برای شهرستان نهاوند/ رایزنی برای تأمین اعتبار سد گرین
در دیدار نماینده نهاوند در مجلس با معاونان وزیر بهداشت مقرر شد اعتبار ۴ میلیارد تومانی به شهرستان اختصاص یابد و پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی برای این منطقه تأمین شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نمایندهٔ مردم نهاوند در راستای نیازها و مشکلات شهرستان در حوزه‌های بانکی و بهداشت و درمان با معاونان وزیر بهداشت و مدیرعامل بانک صادرات دیدار کرد.

علیرضا شهبازی در دیدار با صیدی مدیرعامل بانک صادرات گفت: در این دیدار که تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره نیز حضور داشتند جهت تأمین اعتبار طرح فرو سیلیس و تأمین اعتبار سد گرین نهاوند توسط ماده ۵۶ بحث و رایزنی شد.

وی اظهار داشت: همچنین کمک و مساعدت به پروژه‌های سرمایه‌گذاری نهاوند و حمایت مالی جهت تأمین اعتبار پروژه‌های آتی و تولیدی در نهاوند از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این دیدار بود.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته آقای صیدی مدیرعامل بانک صادرات قول مساعدت جدی برای تأمین اعتبار پروژه‌های فوق را دادند.

وی در ادامه به دیدار با تقوی نژاد معاون پشتیبانی و توسعهٔ منابع انسانی وزارت بهداشت و آقای جان بابائی معاونت درمان وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در این دیدارها مدیر شبکهٔ بهداشت شهرستان نهاوند و معاون وی نیز حضور داشتند و در خصوص کمبودهای شهرستان در بخش بهداشت و درمان مطالبات بیان شد.

شهبازی گفت: در دیدار با تقوی نژاد در خصوص تأمین مبلغ چهار میلیارد تومان قول مساعدت از طرف معاون وزیر داده شد و مقرر شد طی دو مرحله این اعتبار به بحث درمان شهرستان نهاوند اختصاص یابد.

وی ادامه داد: مرحلهٔ اول این اعتبار طی همین هفته یا هفتهٔ آتی و مرحلهٔ دوم نیز به‌زودی انجام می‌شود.

نماینده نهاوند افزود: توجه به نیاز شهرستان به پزشک متخصص و کمبود پزشک در برخی رشته‌ها قول مساعدت ویژه در این خصوص و دستور و اقدام فوری طبق نامهٔ پیوست صادر شد.

وی به موضوع جلسه با دکتر جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه قول مساعدت ویژه جهت تأمین تجهیزات پزشکی شامل دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان قدوسی، هشت دستگاه ونتیلاتور، دو دستگاه ماشین بیهوشی و یک دستگاه لارنگوسکوپ فایبر اپتیک موردنیاز صادر شد.

شهبازی در پایان گفت: با توجه به نیاز مبرم شهرستان نهاوند قول تأمین یک پزشک متخصص پاتولوژیست داده شد که به‌زودی در شهرستان مستقر خواهد شد.

دیدگاه شما