تازه های سایت

کد مطلب: 44287
24. آذر 1399 - 8:29
وضعیت محور کمربندی نهاوند به بروجرد در برخی مناطق اصلا مناسب نیست و این در حالی است که شهرداری و اداره راهداری در اظهار نظری جالب اعلام کرده اند که ترمیم این خرابی ها در محدوده آنها نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، رانندگانی که از محور نهاوند به بروجرد و از کمربندی این شهر عبور می کنند با توجه به تخریب و ایجاد چاله در جاده در برخی مناطق باید با احتیاط عبور کنند.

این وضعیت نامناسب تقریبا در بخش شاطر آباد که در ورودی نهاوند قرار دارد بسیار خطرناک است و باید مسئولان برای رفع این ایرادات تلاش کنند.

پس از انتشار تصاویر این وضعیت تاسف بار در رسانه های شهرستان نهاوند در اقدامی جالب شهرداری و راهداری نهاوند اعلام کردند این قمت از جاده در محدوده خدماتی این نهادها نیست.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند در مورد وضعیت اسفناک جاده ورودی نهاوند اعلام کرد؛ ین قسمت از محور نهاوند به بروجرد مربوط به حوزه شهرداری محترم شهر نهاوند بوده که می‌بایست بطور کامل زیرسازی و ترمیم گردد.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند جهت انجام این امر و بهسازی مقطع مذکور آمادگی لازم به منظور همکاری با شهرداری محترم شهر نهاوند را دارد.

پس از این توضیحات روابط عمومی شهرداری نهاوند نیز در این خصوص اعلام کرد؛ با عنایت به اینکه وظایف شهرداری نهاوند صرفا در محدوده شهر تعریف شده است؛ لذا آسفالت محل مذکور توسط اداره راه و شهرسازی در گذشته صورت گرفته و خارج از محدوده شهر می‌باشد و از وظایف اداره محترم راه و‌ شهرسازی می‌باشد.

شهرداری نهاوند آمادگی خود را همچون سال گذشته ( آسفالت ورودی آورزمان که خارج از محدوده شهر بود) در خصوص همکاری با آن اداره اعلام می دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با توجه به این توضیحات مشخص نیست در حالی که هر دو نهاد برای ترمیم این جاده اعلام آمادگی کردند چرا تا امروز این کار را انجام نداده اند.

باید حتما اتفاق تاسف باری بیافتد و حادثه ای در این محور رخ دهد تا این مسیر ترمیم شود و حالا که شهرداری و راهداری مشکلی برای رفع نقص این محور ندارند هرچه سریعتر این کار را انجام دهند.

 

دیدگاه شما