تازه های سایت

کد مطلب: 44286
24. آذر 1399 - 8:27
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به وضعیت شکننده کرونا در شهرستان انتظار می‌رود شهروندان برای تداوم این روند با همراهی و همکاری در پرهیز از دورهمی‌های شب یلدا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانع گسترش کرونا شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: دورهمی‌های شب یلدا و غفلت از پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی کرونا می‌تواند وضعیت شهرستان را از نارنجی به قرمز تغییر دهد.

وی افزود: در حالی که با اعمال محدودیت‌ها و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به وضعیت مناسبی در کنترل ویروس رسیده‌ایم اما نقض پروتکل‌های بهداشتی، حضور در تجمعات و دورهمی‌های شب یلدا می‌تواند باعث شیوع مجدد گسترده کرونا شود.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: با توجه به وضعیت شکننده کرونا در شهرستان انتظار می‌رود شهروندان برای تداوم این روند با همراهی و همکاری در پرهیز از دورهمی‌های شب یلدا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانع گسترش کرونا شوند.

وی گفت: اداره صمت و بازرسان اتاق اصناف بازار شب يلدا را با جديت تمام نظارت و كنترل کنند تا ميوه و تنقلات مورد نياز مردم با قيمت مصوب در اختيارشان قرار گيرد.

امام جمعه نهاوند نیز اظهار داشت: در این دنیا افرادی مثل شهیدان حاج قاسم سلیمانی، حاج میرزا محمد سلگی و علیمراد سلگی عاقبت بخیر می‌شوند و افرادی هم مثل روح الله زم عاقبت به شر می‌شوند .

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: یک عده خدا را باور کردند و عاقبت بخیر شدند و عده‌ای هم خدا را باور نکردند و عاقبت به شر و اسیر هوای نفس شدند.

وی گفت: به منظور گرامیداشت نام و خاطره عالم ربانی و برجسته حوزه علمیه نهاوند آیت اله محمدی و به پاس بیش از ۳۰سال خدمات و مدیریت ایشان در حوزه علمیه شهرستان نهاوند پیشنهاد می‌شود خیابان یا مکانی در شهر به نام این عالم فقید نامگذاری شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما