تازه های سایت

کد مطلب: 44271
23. آذر 1399 - 8:31
دستگاه MRI بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند طی مراسمی با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند، معاون در مان، مدیر بیمارستان و شرکت بهره‌بردار آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر سیامک دانشور سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند در مراسم راه‌اندازی دستگاه MRI  بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم حوزه درمان تقویت زیرساخت‌های نظام درمان بوده که در این خصوص اتفاقات بسیار خوبی انجام‌شده است.

وی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی دستگاه MRI بیان کرد: راه‌اندازی این دستگاه علاوه برای ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی به ویژه MRI  از اعزام بیماران به سایر نقاط استان هم جلوگیری خواهد کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه با تقویت زیرساخت‌های درمانی شهرستان، بخش زیادی از نیازهای تشخیصی درمانی در شهرستان انجام می‌شود، اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوب در بخش درمان شهرستان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که این دستگاه به بخش خصوصی به تعرفه دولتی واگذار شده است .

وی تصریح کرد: دستگاه MRI بیمارستان نهاوند که فعالیت آن امروز آغاز می‌شود قابلیت‌های فراوانی برای MRI  از مغز، شکم، عروق مغز، ستون فقرات، ران، گردن، کمر، پشت، شکم، آرنج، مچ پا، ساعد، شانه و … را دارد و از اعزام بیماران به خارج شهرستان استان جلوگیری می‌کند.

هادی نادری مدیرعامل شرکت کوشا تصویر طب نیز در آغاز رسمی خدمات دهی مرکز «ام.آر.آی» بیمارستان شهید قدوسی نهاوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرکز خدماتی درمانی در حال حاضر با دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر و ۱۶ عصر تا ۱۲ شب به مردم شهرستان و شهرهای اطراف خدمات می دهد.

وی گفت: این مرکز طرف قرداد با کلیه بیمه های تحت پوشش بیمارستان با تعرفه دولتی است که روزانه به بیش از ۵۰ نفر خدمات دهی می کند.

مدیرعامل شرکت کوشا تصویر طب، افزود: با راه اندازی این مرکز برای ۱۰ نفر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ۷ نمونه از این دستگاه در شهرهای کرج ، تهران، اصفهان ، زابل ، آمل در حال فعالیت و ارئه سرویس به بیماران است از مساعدت و تلاش های دانشگاه علوم پزشکی استان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید آیت اله قدوسی شهرستان نهاوند جهت راه اندازی این مرکز درمانی تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه شما