تازه های سایت

کد مطلب: 44055
6. آذر 1399 - 7:40
بسیجیان همواره در همه عرصه هایی که کشور نیاز داشته به صورت جهادی و داوطلبانه با ایمان و نیت خالصانه وارد میدان شدند و خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، در طول سال هایی که از عمر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین می گذرد برکات این شجره طیبه بیشتر بر همگان مشخص می شود.

بسیجیان در هر عرصه ای که کشور نیاز داشته حضوری موفق و شجاعانه داشتند و گروه های جهادی در بحران ها با ایمان و نیت خالصانه حضور فعال داشتند و حقیقتا خوش درخشیده اند.

بحران کرونا عرصه جدیدی برای نمایان شدن برکات حضور داوطلبانه بسیجیان در خدمت رسانی به مردم بود و همچنان این خدمت رسانی تداوم دارد.

ضدعفونی معابر و سطح شهر، جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه، کمک به بیماران کرونایی با حضور در بیمارستان ها، انجام کارهای افراد قرنطینه شده و سالمندان تنها بخشی از فعالیت های بسیجیان در روزهای کرونایی است.

گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید محسن امیدی نهاوند نمونه ای از جوانان مومن و با اخلاصی است که وارد عرصه کمک به بیماران کرونایی شده اند و همچنان مشغول هستند.

جوانان بسیجی نهاوند با تشکیل گروه های جهادی در کنار کادر درمان در بخش کرونای بیمارستان های شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان این شهر حضور دارند و مشغول خدمات دهی به این بیماران هستند.

در کنار این بسیجیان تعدادی دیگر از جهادگران نیز در پشتیبانی از این عزیزان فعالیت می کنند و بسته های میوه و لوازم بهداشتی را آماده می کنند.

این جهادگران روزانه بسته های میوه تازه را بسته بندی می‌کنند و در اختیار بیماران و کادر درمان زحمت کش بخش کرونا قرار می دهند.

کلیپی از اقدامات این بسیجیان مخلص و مومن را در ادامه مشاهده می کنید.

 

 

دیدگاه شما