تازه های سایت

کد مطلب: 44043
5. آذر 1399 - 8:15
نوشته‌هایی جالب در بخش بیماران کرونایی نهاوند؛
بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشورایی است+تصاویر
تصویر زیبایی از تلاش جهادگرانهٔ بسیجیان نهاوند در بخش بیماران کرونایی که جلوه‌ای دیگر از خدمت‌رسانی بسیج به مردم را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، در روزهای محدودیت‌های کرونایی هستیم که با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا اعمال‌شده است تا مردم در خانه‌ها بمانند تا به بیماری مرگبار کرونا مبتلا نشوند ولی در این شرایط؛ هستند کسانی که با ایثار و ازخودگذشتگی به مدد کادر درمان زحمت‌کش آمده‌اند.

بسیجیان که هرکجا لازم باشد اولین نفراتی هستند که به کمک مردم می‌آیند و این روزها که کادر درمان خسته‌تر از همیشه هستند؛ بازهم این بسیجیان هستند که به‌صورت جهادی به کمک آن‌ها شتافتند و باری از دوش این عزیزان برمی‌دارند.

جهادگرانی از جنس نور که در این مسیر خدمت به مردم تمام هستی خود و جان خویش را عاشقانه در دست گرفته و به خط مقدم مبارزه با کرونا رفتند و هم‌اکنون یاری گر کادر زحمت‌کش درمانی و بیماران کرونایی هستند.

بسیجیان گروه جهادی بسیج دانشجویی سردار شهید امیدی نهاوند در اقدامی قبال تحسین که نشان از اخلاص و ایمان این عزیزان است به‌صورت جهادی در بخش کرونایی بیمارستان‌های آیت‌الله علیمرادیان و شهید قدوسی نهاوند در حال خدمت‌رسانی هستند.

این بسیجیان چند روزی است که با همکاری کادر درمان کارهای بیماران کرونایی را انجام می‌دهند و با نیتی خالصانه عاشقانه در دو نوبت مشغول کار هستند.

جهادگران بسیج دانشجویی نهاوند علاوه بر کارهای پرستاری بسته‌های میوه را در بین بیماران کرونایی نهاوند توزیع می‌کنند و با مراقبت از آن‌ها باعث می‌شوند هرچه سریع‌تر بهبودی آن‌ها حاصل شود.

دست‌نوشته‌ها و عباراتی که این بسیجیان بر روز لباس‌های خود نوشته‌اند نشان‌دهنده عمق تفکر بسیجی در خدمت‌رسانی به مردم است.

دیدگاه شما