تازه های سایت

کد مطلب: 43904
25. آبان 1399 - 8:19
مسئول دفتر نماینده نهاوند در مجلس خبر داد؛
توزیع ۱۰ تن برنج در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در نهاوند
عبدالعلی ملکی گفت: مرحله سوم کمک‌های مومنانه با توزیع ۱۰ تن برنج که وارد شهرستان شده انجام می‌شود و این کمک‌ها بین گروه‌های هدف برای جبران بخشی از مشکلات معیشتی خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، عبدالعلی ملکی، مسئول دفتر نماینده نهاوند در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مرحله اول و دوم توزیع کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان نهاوند انجام شد و مرحله سوم نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های آقای شهبازی نماینده مردم نهاوند مقدار ۱۰ تن برنج که از سوی بنیاد احسان جهت توزیع در بین خانواده‌های نیازمند تخصیص‌یافته وارد شهرستان شده است.

مسئول دفتر نماینده نهاوند در مجلس افزود: این محموله در قالب مرحله سوم کمک‌های مومنانه است که با پیگیری نماینده شهرستان توزیع می‌شود و مرحله چهارم هم در حال تدارک است.

وی در خصوص مرحله چهارم کمک‌های مومنانه گفت: طی روزهای آینده هم کمک‌هایی که طرف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به استان همدان ارسال‌شده با پیگیری‌های انجام‌شده سهم قابل‌توجهی از این محموله مربوط به نهاوند خواهد بود.

ملکی بیان داشت: در مراحل اول و دوم بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی، بهداشتی و لوازم‌التحریر بین خانواده‌های دانش آموزان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این کمک‌ها در بین خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از بیماری منحوس کرونا و گروه‌های هدف و نیازمند جامعه توزیع می‌شود تا سهمی در کمک به معیشت خانواده‌ها در این شرایط کرونایی ایفا کند.

مسئول دفتر نماینده نهاوند در مجلس در پایان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده سهم شهرستان از محموله‌های وارد به استان قابل‌توجه خواهد بود تا سهم کوچکی در جبران مشکلات معیشتی دوران کرونایی برای خانواده‌های نیازمند داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما