تازه های سایت

کد مطلب: 43765
15. آبان 1399 - 8:45
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا هزار و ۷۵۰ نفر از کادر درمان استان به این ویروس مبتلا شده اند و یکی از آنها دیروزبه شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان هزار و ۷۵۰ نفر از کادر درمان استان به این ویروس مبتلا شده اند و دیشب هم  سیده زهرا موسوی، بهیار بخش روانی بیمارستان سینا نخستین  شهید مدافع سلامت استان با این ویروس آسمانی شد.

او با بیان اینکه شیوع کرونا ویروس در استان رو به افزایش است افزود: در شبانه روز گذشته ۸۹۵ نفر با علائم مشکوک به کووید ۱۹ به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۱۴۰ نفر از آن‌ها بستر شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: از این بیماران حال  ۴۲ نفر  وخیم است .

طاهری از فوت ۱۶ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: شمار بیماران جان باخته از ویروس کرونا در استان به ۹۳۲ نفر رسید.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان اسدآباد ۱۹۷ نفر، بهار ۴۱۳ نفر، تویسرکان ۴۰۴ نفر، رزن ۲۶۹ نفر، ۱۰۶ نفر در درگزین، ۱۱۳ نفر در فامنین، ۴۳۰ نفر در  کبودراهنگ، هزار و ۳۳۹ نفر در ملایر، ۷۶۹ نفر در نهاوند و ۲ هزار و ۷۱۹ نفر در همدان  در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

طاهری اضافه کرد: ۱۱۸ نفر از بیماران بستری در استان  مسافران بوده اند.

دیدگاه شما