تازه های سایت

کد مطلب: 43750
13. آبان 1399 - 14:15
به مناسبت 13 آبان روز ملی با استکبار جهانی فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان نهاوند پیام هایی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بیانیه سرهنگ علی مختاری فرماندهی سپاه ناحیه نهاوند بمناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به شرح زیر است:

 یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است .

دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، درپی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز استکباری سال 1357 و تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم و به مراتب بزرگتر از انقلاب نخست نامیدند، از حوادث مهم این روز است .

 امروزه صحنه جدیدی در عرصه بین‌المللی مبنی بر تزلزل تفکر لیبرال دموکراسی غرب ایجاد شده که نشان‌دهنده‌ی عدم ‌کفایت و پاسخگویی این تفکر در برابر جهانیان است . ماهیت انقلاب اسلامی بر گرفته از فرهنگ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی بوده که در چهار دهه گذشته بر این امر تاکید و پافشاری داشته و 13 آبان نماد شکسته شدن ابهت کذایی آمریکا است.

 اکنون اگر چه بدلیل شیوع بیماری کرونا امکان راهپیمایی آحاد مختلف مردم در این روز میسر نبود اما ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به مستکبران جهان اعلام می‌کنیم که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهیم و همچنان نوک پیکان استکبارستیزی را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رویم که بدون تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند سرهنگ پاسدار علی مختاری

همچنین پیام مراد ناصری فرماندار نهاوند به مناسبت روز ۱۳ آبان به این شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۱۳ آبان، یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که فریاد ستم‌ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گسترده هستی طنین‌انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده‌خواهی و بی‌عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های شوم استکبار جهانی است که این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمدمصطفی(ص) و موسس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع) و محکوم نمودن اقدام دشمنان اسلام در بی حرمتی به پیامبر خدا منادی رحمت و مهربانی، یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم.

دیدگاه شما