تازه های سایت

کد مطلب: 43713
11. آبان 1399 - 8:20
مراد ناصری گفت: دهیاران و مسئولان بخش خزل برای مبارزه با کرونا باید پای کار باشند و مردم نیز همراهی کنند چون شرایط این بخش بحرانی است و هیچگونه کوتاهی از مسئولان برای مدیریت بحران کرونا پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل بخشداری خزل برگزار شد، گفت: در موج سوم کرونا هستیم و شرایط بحرانی است، دهیاران باید پاسخگوی هر گونه کوتاهی در روستاهای تحت مدیریت خود باشند.

وی افزود: بخش خزل در وضعیت بحرانی و فوق العاده قرار دارد هر مراسمی که برگزار می‌گردد قطعا پس از آن قربانی خواهد داشت و تنها راه مبارزه زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری مراسمات است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه هر مراسمی برگزار می‌شود تعدادی از شرکت‌کنندگان آن حتما در بیمارستان بستری می‌شوند، افزود: متاسفم برای آن دسته از افرادی که مراسم می‌گیرند و دنبال توجیه هستند، چرا که جان مردم را به خطر می‌اندازند.

وی بیان کرد: مردم بخش خزل فهیم هستند و باید میدان‌دار باشند تا با ویروس مبارزه شود و ما هرکاری لازم بوده انجام داده‌ایم ولی مردم نیز باید همراهی کنند.

ناصری گفت: مصوبات ستاد کرونا شهرستان دقیقا برگرفته از مفاد مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور بوده که با توجه به مقتضیات شهرستان پروتکلهای بهداشتی را اعمال کرده ایم.

وی ادامه داد: باید فرهنگ سازی کنیم و تا مردم پای کار نباشند نمی‌شود به بهبود شرایط امیدوار بود و کسانی که اقدام به برپایی مراسمات و اجتماعات می کنند بدانند با جان مردم بازی می کنند

فرماندار نهاوند با اشاره به گستردگی بخش خزل افزود: دهیاران بخش خزل مانند سایر دهیاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و باید وظیفه شناس باشند.

وی در پایان گفت: به عنوان فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی اعلام می کنم از هیچ مسئولی کوتاهی و مسامحه را در موضوع مبارزه با کرونا نمی پذیرم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما