تازه های سایت

کد مطلب: 43617
3. آبان 1399 - 8:32
مراد ناصری گفت: فوت شدگان کرونایی و مشکوک به این بیماری تحویل خانواده ها نمی شوند و با حضور عوامل بهداشت و انتظامی به خاک سپرده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: ویروس کرونا شرایط نهاوند را فوق بحرانی کرده است و وضعیت سختی داریم.

وی اظهار داشت: عمق فاجعه سنگین است و به کمک همه اصناف، شورای فرهنگ عمومی و اتحادیه و مردم نیاز داریم تا این بحران را کنترل کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: مراسمات باید کنترل شوند که چندین کمیته را در این بخش ایجاد کردیم که کمیته کنترل و نظارت برگزاری مراسمات هم تشکیل شد تا بر برگزاری مراسمات به ویژه مراسم ختم نظارت کنند.

وی بیان داشت: هیچ فوتی کرونایی و مشکوک به این بیماری در نهاوند جهت تدفین، تحویل خانواده متوفی داده نمی‌شود و توسط متولیان ستاد کرونا خاکسپاری می‌شود.

ناصری ادامه داد: تا برگه فوت توسط این کمیته تایید نشود پزشکی قانونی هم گواهی فوت صادر نمی کند.

وی عنوان کرد: دست کمک به سوی همه و روحانیون دراز می‌کنیم و از کسانی که در این بخش می توانند مردم را آگاه کنند درخواست مساعدت داریم.

فرماندار نهاوند بیان کرد: برای فوت شدگان غیرکرونایی هم با حضور ۱۰ نفر مراسم خاکسپاری انجام شود و مراسم ترحیم برگزار نشود.

وی ادامه داد: هیچ آرایشگاهی در شهرستان تعطیل نمی شود ولی تا از اماکن اجازه نگیرد نمی توانند فعالیت کنند.

ناصری گفت: در حال جنگ هستیم و همه باید کمک کنند و باید با فرهنگ مردم و کار فرهنگی بتوانیم بر بیماری کرونا پیروز شویم.

وی افزود: از ظرفیت روحانیون در مناطق روستایی باید بیشتر استفاده کنیم و نیازمند اغنا سازی و آگاهی بخشی به مردم در مورد خطرات کرونا هستیم.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: کار سختی را شروع کردیم و نیازمند کمک هستیم و مردم باید خطر کرونا را درک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما