تازه های سایت

کد مطلب: 43414
10. مهر 1399 - 7:56
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: قیمت گوشت در نهاوند باید هفته ای یکبار تعیین و از طریق فضای مجازی جهت اطلاع مردم منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری در جلسه ستادتنظیم بازار شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در توزیع کپسول گاز مایع مشکل وجود دارد، چرا کپسول باید در نمایندگی به قیمت ۹۸۰۰ تومان به افراد فروخته می شود اما به قیمت ۲۵ تا ۵۰ هزار به دست مردم  برسد؟

ناصری گفت: حفظ امنیت ، ثبات بازار و تعامل با سازمان ها و نهادها در راستای تحقق رضایتمندی مردم از سیاست های اجرایی ستاد تنظیم بازار ، جزء اولویت اصلی ما می باشد. 

وی بیان کرد: وقتی شهرستان بخش عمده گوشت را تامین می کند لذا باید قیمت ها را کنترل و ساماندهی کرد تا یک هفته به اداره صمت مهلت می دهیم که ثبات قیمت را به بازار گوشت و دام سبک و سنگین برگرداند و دوشنبه های هرهفته قیمت دام زنده و فروش و…. را به رسانه ها اعلام کند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: ثبات بازار و تعامل با سازمان ها و نهادها در راستای تحقق رضایتمندی مردم از سیاست‌های اجرایی ستاد تنظیم بازار، جزء اولویت‌های اصلی ما می‌باشد.

کرونا هر روز در شهرستان نهاوند قربانی می گیرد

فرماندار نهاوند گفت: اوضاع کرونا در نهاوند نگران کننده است و این ویروس هر روز در این شهرستان قربانی می گیرد.

وی اظهار کرد: ستاد پیشگیری،مبارزه و کنترل کرونا در شهرستان نهاوند تمام اقدامات لازم را برای رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش این ویروس و کاهش آمار مبتلایان انجام داده است.

ناصری گفت: متاسفانه مردم هشدارها و تذکرات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان را جدی نمی گیرند و همچنان در سطح جامعه و مکان های عمومی مشاهده می شود تعداد زیادی از افراد بدون ماسک تردد می کنند.

وی با بیان اینکه نهاوند بدترین روزهای کرونایی خود را سپری می کند و این بیماری هر روز در نهاوند قربانی می گیرد، افزود: اصناف و اتحادیه های زیر مجموعه اصناف برای کمک به انجام پروتکل های بهداشتی باید به میدان بیایند.

فرماندار نهاوند گفت: تمام واحدهای صنفی باید دستور العمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را در مقابل دیدگان مردم نصب کنند و به افرادی که به این پروتکل های عمل نمی کنند هیچ گونه خدماتی ارائه نکنند.

دیدگاه شما