تازه های سایت

کد مطلب: 43301
2. مهر 1399 - 7:56
فرماندار نهاوند گفت: شرایط شهرستان در بحث ابتلا به کرونا عادی نیست و خطرناک است و باید همت و تلاش بیشتری به کار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت: روز دوشنبه ۳۱ شهریور بالاترین آمار مبتلایان کرونا از ابتدا تا کنون در نهاوند ثبت شد.

وی اظهار داشت: اوضاع شهرستان خوب نیست دیگر چطور به مردم بگوییم شرایط بحرانی تر از گذشته است.عادی شدن شرایط خوب نیست، راهکارها را ارائه دهید نسبت به شرایط موجود تقویت و در اجرای آن ها تلاش شود.

فرماندار نهاوند افزود: خطر کرونا در ۲هفته اخیر خطرناک تر شده است، شرایط خوب نیست هر مبتلا شده را با مشخصات کامل به دهیار روستا معرفی می شود تا مانع حضورش در اماکن عمومی(نانوایی و..) شوند.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس در اختیار ستاد شهرستان و استان نیست و کشوری تصمیم گیری می شود، گفت: ادارات از چهارشنبه ملزم به رعایت موارد بهداشتی و پروتکل ها هستند و کمک کنند مراجعه کنندگان هم مجهز به ماسک باشند.

ناصری با بیان اینکه مدیریت بحران کار فرهنگی نیاز دارد ویک تنه و به تنهایی امکان مدیریت نیست، اظهار داشت: عادی شدن شرایط کرونایی برای برخی از مردم علامت خطری جدی برای گسترده تر شدن این بیماری و سخت تر شدن وضعیت موجود است.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه امروز داریم به کرونا عادت می‌کنیم و این مساله باعث می شود که شرایط سختی در انتظارمان باشد که جبران آن به راحتی امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه ما از شورای فرهنگ عمومی انتظار داریم این مساله را در دستور کار خود قرار داده و حتی آن را به عنوان دستور کار اول مورد بررسی قرار دهد افزود: طی هفت ماه گذشته سه بار طرح ۲۱ روزه را در شهرستان اجرا کردیم که البته نتایج خوبی داشت.

ناصری با اشاره به اینکه با شرایط کنونی، مقابله با کرونا فقط از دست ما ساخته نیست و همه در این زمینه باید احساس مسئولیت کنند گفت: برای موفقیت در این زمینه لازم است مردم پای کار بیایند که در این زمینه روحانیون و اداره تبلیغات اسلامی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

وی مدارس و آموزش و پرورش را یکی از مراکز مهم تامین سلامتی و فرهنگسازی برای رعایت پروتکل‌ها عنوان کرد و افزود: امروز مجموعه آموزش و پرورش شرایط سختی را سپری می‌کند و تلاش‌های زیادی برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار کرد: ما نباید آموزش و پرورش را تنها بگذاریم، باید همه تلاش کنیم تا در این زمینه اقدامات بیشتری در این مجموعه رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما