تازه های سایت

کد مطلب: 43278
1. مهر 1399 - 8:13
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: تاکنون 4 هزار و 141 نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا و 551 نفر نیز فوت کردند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، منوچهر کرمی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون 4 هزار و 141 نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا و 551 نفر نیز فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 3 هزار 392 نفر از مبتلایان استان همدان بهبود یافته اند، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری درشهرستان اسدآباد 111 نفر، در بهار 290 نفر، تویسرکان 207 نفر، در رزن و درگزین 170 نفر، در فامنین 62 نفر، در کبودراهنگ 267 نفر، در ملایر 722 نفر، در نهاوند 428 نفر و در همدان یک هزار و 754 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت استان همدان قرمز است لذا از مردم شریف استان همدان تقاضا می شود به جهت جلوگیری از شیوع بیش از حد ویروس کرونا در استان اقدامات پیشگیرانه را رعایت و از حضور در اجتماعات اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 30 نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا و 6 نفر نیز فوت کردند، گفت: در حال حاضر بنابر آخرین آمار روز گذشته 483 تن از هم استانی های عزیز در مراکز درمانی استان همدان تحت درمان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه با اشاره به افزایش آمار ابتلای روزانه به کرونا در استان همدان، گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی در روزهای اخیر شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان همدان هستیم.

وی در پایان از تصمیمات ویژه ستاد کرونا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: بخشی از درخواست هایی که روز گذشته در جلسه ستاد کرونا استان با حضور استاندار و فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد نیازمند اخذ مجوزهای کشوری است و بخش دیگری از محدودیت ها در اختیار ستاد استانی است که در اسرع وقت این مهم اعلام خواهد شد.

دیدگاه شما