تازه های سایت

کد مطلب: 43245
30. شهريور 1399 - 9:43
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری ها رزمندگان شجاع انقلاب اسلامی است که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۲۲۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی از رشادت ها و شجاعت های فرزندان غیور ایران اسلامی است که در مقابل استکبار ایستادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک به دست دشمن بیفتد.

وی اظهار داشت: شعار محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس “ما قوی هستیم” است و برنامه ها بر این اساس برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: برنامه هایی در این هفته در اقشار مختلف بسیج برگزار می شود و با توجه به شرایط کرونایی برنامه ها با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان برخی از این برنامه ها اظهار داشت: در این هفته رژه خودرویی و صبحگاه مشترک برگزار می‌شود و زنگ مقاومت به صورت نمادین در یکی از مدارس نواخته می شود.

مختاری ادامه داد: دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی، قدردانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه ها است.

وی بیان دشت: در این هفته فعالیت های خوبی در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد و در سطح بخش ها، حوزه و پایگاه های بسیج برنامه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان اظهار داشت: انتشار وصیت نامه های شهدا به عنوان ‌الگوهای نسل جوان و ترویج سبک زندگی این عزیزان در فضای مجازی در این هفته مورد تاکید است.

وی با اشاره به تعداد برنامه های این هفته گفت: امسال در سطح شهرستان با برگزاری جلسات هماهنگی و پشتیبانی تعداد ۲۲۰ عنوان برنامه تهیه و آماده شده است.

مختاری بیان داشت: دشمن در حال جنگ نرم بر ضد ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و درصدد است تا نسل جوان را از فرهنگ ایثار و شهادت جدا کند و این وظیفه رسانه است تا این فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند.

وی به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: رزمایش کمک مومنانه در این هفته برگزار می شود و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر و چندین بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود که یکی از برنامه های شاخص این هفته است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: ۶ واحد مسکن روستایی که در سیل آسیب دیده اند با کمک سپاه کار عمرانی آنها به اتمام رسیده است و در این هفته به مالکان تقدیم‌ می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف نهایی ما آشنا کردن جوانان با فرهنگ جبهه، دفاع مقدس و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی از برکات دفاع مقدس است و با عزت وارد گام دوم انقلاب شدیم و با قدرت مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما