تازه های سایت

کد مطلب: 43213
27. شهريور 1399 - 8:28
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از کشف 150 حلقه لاستيک قاچاق و خارج از شبکه توزيع توسط ماموران کلانتري11 اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "احمد ساکي" در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران کلانتري 11 شهرستان نهاوند حين کنترل محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 150حلقه انواع لاستيک خودروهای سواري قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان با اشاره به اين که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، 800 ميليون ريال برآورد شده، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 در میان بگذارند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند همچنین از دستگيري 3 سارق سيم برق با تلاش ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ساکي"، در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق در سطح  شهرستان نهاوند شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات فني و تخصصي و پيگيري هاي مستمر، 3 نفر در این خصوص شناسايي و در يک عمليات پليسي در مخفيگاهشان دستگير و به يگان انتظامي منتقل شدند.

سرهنگ ساکي گفت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان، حدود 50 متر سيم هوايي مربوط به اداره برق، يک عدد قيچي مخصوص سيم بری و يک عدد تبر مخصوص قطعه قطعه کردن سيم کشف شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پایان گفت: متهمان در تحقيقات انجام شده به 3 فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند و پرونده با حضور نماينده حقوقي اداره برق به دادسرا ارسال و سارقان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

دیدگاه شما