تازه های سایت

کد مطلب: 43051
16. شهريور 1399 - 8:38
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران خواست با قلم و دوربین خود به دنبال تهیه گزارش از مطالبات و مشکلات مردم نهاوند باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران خواست با قلم و دوربین خود به دنبال تهیه گزارش از مطالبات و مشکلات مردم نهاوند باشند و مطالبه گری خود را شروع کنند و تنگنا‌ها را به مردم و مسئولان بگویند تا مشکلات مردم رفع شود.

شهبازی گفت: من و همه شما خبرنگار نهاوند می‌دانیم خیلی مشکلات داریم که مربوط به امروز و دیروز نیست و از مدت‌ها قبل بوده است که باید با کمک هم آن‌ها را برطرف کنیم.

او  بیان کرد: از مدیران عزیز بومی وغیر بومی درخواست داریم در هر شهری که مستقر می‌شود خانواده آن‌ها نیز در کنارشان باشد تا با آرامش بهتری به دنبال حل مشکلات مردم باشند نه اینکه خودشان اینجا باشند و خانواده آن‌ها در شهری دیگر زندگی کند.

شهبازی یادآور شد: یکی دیگر از عدم دلایل توسعه نهاوند و جمع شدن معضلات و مشکلات بازگو نکردن آن توسط رسانه‌ها است که مطالبه گری جدی ندارند و این خود بزرگترین آفت برای ما و شماست.

او بیان کرد: روند جاده سازی در مسیر گردشگری و پرتردد گیان به نهاوند خیلی کند است با این جور کار‌ها مشکلات حل نمی‌شود تازه تعریض جاده برزول هم اعتبار ندارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:در بازدیدی که به تازگی به همراه مدیر کل راهداری استان همدان به صورت سر زده از عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه کردن جاده دهفول برزول و جاده نهاوند گیان داشتیم گفتم اسم این کار را نمی‌شود تعریض گذاشت.

او اظهار داشت: محور دهفول برزول و فارسبان به طول ۱هزار و ۶۱۰متر از جمله نقاط حادثه خیز استان و شهرستان محسوب می‌شودکه عملیات تعریض آن در حال حاضر پیشرفت ۵۰ درصدی دارد که به گفته پیمانکار اجرایی تلاش می‌شود تا پیش از فصل سرما کار آسفالت و اتمام آن انجام شود.

شهبازی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه بدون تخصیص یک ریال اعتبار آغاز شده است و در حال حاضر هم هیچ گونه اعتباری ندارد و پیمانکار به صورت تعهدی در حال انجام کار است.

نماینده مردم نهاوند گفت: به گفته پیمانکار این پروژه برای اتمام کار ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است و آنچه در جاده نهاوند به گیان انجام می‌شود خاکبازی است نه تعریض، که هر فردی می‌تواند آن را انجام دهد.

شهبازی افزود: جاده نهاوند به گیان بعلت وجود سراب و تپه تاریخی گیان و تردد بیشمار گردشگران از نقاط حادثه خیز این شهرستان است که سالانه شاهد حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای قابل توجهی در این محور هستیم به همین جهت تسریع در کار با رعایت حفظ کار اصولی باید در دستور کار قرار گیرد.

او با بیان اینکه سرکشی و بازدید‌های من سرزده است افزود: از اول به مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی گفته ام حق زدن بنر‌های تبلیغی شامل تشکر و خوشامد گویی برای اینجانب را ندارند و به جای آن برای مردم کار واقعی کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که میدان پای قلعه نهاوند باید بازسازی و مرمت شود اظهار داشت: در بازدیدی که به همراه مدیر کل میراث فرهنگی از منطقه پای قلعه داشتیم اشاره شد که وضعیت و سیمای فعلی این منطقه به هیچ وجه زیبنده تاریخ و مردم پای قلعه و نهاوند نیست.

شهبازی گفت: دکل ایرانسل باید از وسط این میدان جابجا و مبلمان فیزیکی این میدان اصلاح و مرمت شود همچنین وضعیت کاوش معبد لائودیسه در منطقه دوخواهران نیز باید مشخص شود.

نماینده مردم نهاوند بیان کرد: خدا را شکر که بعد از نیم قرن توانستیم مشکلات ساخت و ساز در این منطقه را با پیگیری چندین نهاد رفع کنیم و از این پس با مجوز میراث فرهنگی و شهرداری مردم می‌توانند تعمیرات منازل خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما