تازه های سایت

کد مطلب: 42989
11. شهريور 1399 - 8:46
تشکر و قدردانی امام جمعه و فرماندار نهاوند از عزاداران این شهرستان جهات رعایت دستورات بهداشتی در عزاداری های دهه اول ماه محرم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند و ناصری فرماندار نهاوند طی پیامی از مردم شهرستان نهاوند در برگزاری مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قدردانی نمودند.

  بسم رب الشهدا
محرم و صفر رویداد مهم تاریخی است که از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت بخصوص مردم متدین شهرستان نهاوند، تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

محرم امسال فصل نوینی از بصیرت و بلوغ جامعه‌ی اسلامی و عزاداران حسینی (ع) را در تبعیت از فرمان ارزشمند، ولی امر مسلمین جهان که بر پیروی از مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تأکید فرمودند، به نمایش گذاشت و جا دارد از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم به ویژه هیات های مذهبی، مداحان و خادمان اباعبدالله‌الحسین (ع) در برنامه‌های عزاداری ماه محرم و اهتمام آن‌ها نسبت به رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی تدوین شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تشکر می نمائیم.

مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در شهرستان نهاوند با حضور کارشناسان بهداشت، اعضای شورای تامین، سازمان تبلیغات اسلامی،  فرمانداری، متصدیان امور مساجد، ستاد نماز جمعه، بسیج و هیات امنای مساجد، اماکن مذهبی و مسئولین هیات های مذهبی و .... با محوریت مردم فهیم و بافرهنگ شهرستان نهاوند به خوبی برگزار گردید.

امیدواریم با دعای خیر همه مردم و مشارکت آنان این بیماری را کنترل و مهار کنیم.

دیدگاه شما