تازه های سایت

کد مطلب: 42899
3. شهريور 1399 - 7:11
فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت ۵۰ پروژه با ۵۸۳ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی‌ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در مراسم تجدید پیمان با آرمان های شهدای شهرستان به مناسبت هفته دولت گفت: وظیفه همه ما مسئولان خدمت به مردم عزیز شهرستان است.

وی اظهار داشت: در این هفته ۵۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۱۱ پروژه کلنگ زنی شده و ۳۹ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نهاوند افزود: طرح‌های قابل افتتاح با اعتبار بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان و ۱۱ پروژه هم کلنگ زنی با اعتبار بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان در این هفته انجام می‌شود.

ناصری با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها بیش از ۵۸۳ میلیارد تومان است، اظهار داشت: در حوزه سلامت ۵ پروژه در حوزه خدمات ۲۲ طرح و در بخش کشاورزی ۹ پروژه داریم که افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند.

وی عنوان کرد: این پروژه ها در این شرایط اعتباری کار بسیار بزرگی است و مبارک مردم عزیز نهاوند باشد.

فرماندار نهاوند گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و با تلاش مجموعه شهرستان سعی می کنیم پروژه ها را به اتمام برسانیم.

ناصری افزود: در طرح اقدام ملی مسکن ۳۲۰ واحد کلنگ زنی میشود که جز اولین شهرها در استان در این طرح هستیم.

وی گفت: بحران ها را کنترل کردیم و با همدلی و در کنار هم قرار گرفتن با ویروس کرونا مقابله می کنیم و این در سایه وحدت در شهرستان به دست آمده است.

در پایان مراسم به مناسبت هفته دولت فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای اداری شهرستان و مدیران و روسای دستگاههای اداری نهاوند با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهید حاج‌میرزا سلگی و شهدای شهرستان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما