تازه های سایت

کد مطلب: 42897
3. شهريور 1399 - 7:04
همزمان با هفته دولت فاز اول بهسازی ۴ روستای شهرستان نهاوند با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور مراد ناصری فرماندار نهاوند و جمعی از مسئولان شهرستان مراسم افتتاح و بهره برداری از فاز اول بهسازی روستای چشمه ماهی به نمایندگی از چهار روستای شهرستان نهاوند برگزار شد.

در مجموع برای اجرای فاز اول بهسازی ۴ روستای باباقاسم، شطزل، دهقان آباد و چشمه ماهی بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فاز اول طرح بهسازی روستای چشمه ماهی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان با جدول گذاری ۸۵۰ متر، جابه جایی ۲۰۰ متر شبکه، زیرسازی ۶۰۰ متر و اجرای ۱۰ هزار متر آسفالت توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

در ادامه حضور مسئولان در این روستا اهالی از مشکل اینترنت همراه گلایه داشتند که مقرر شد این‌مشکل توسط مخابرات در اسرع وقت مرتفع شود.

کانال سنگی روستای گنبد کبود کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری می رسد

همچنین به مناسبت هفته دولت فرماندار نهاوند از کانال سنگی روستای گنبد کبود که با اعتبار ۱ میلیارد تومان در حال ساخت است بازدید کرد.

نثاری رئیس بنیاد مسکن نهاوند در این بازدید گفت: این کانال به طول ۳۴۰ متر توسط بنیاد مسکن در حال احداث است و تا کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: با افتتاح این طرح مشکل بزرگی از مشکلات مردم این روستا در بخش دفع فاضلاب و آب های سطحی مرتفع خواهد شد.

دیدگاه شما