تازه های سایت

کد مطلب: 42883
2. شهريور 1399 - 7:38
دادستان نهاوند گفت: همه عوامل درگیری و نزاع دسته جمعی میدان بسیج نهاوند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تمام عوامل درگیری و نزاع روز گذشته میدان بسیج نهاوند که با چاقو و سلاح سرد اقدام به بر هم زدن نظم عمومی، سلب آسایش و امنیت مردم و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده بودند توسط پلیس نهاوند طی یک عملیات ضربتی دستگیر و روانه زندان شدند.

وی اظهار کرد: بسیاری از نزاع های دسته جمعی حاصل نا آگاهی و فقر فرهنگی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی دیگران در جامعه نداشته و قصد دارند بر اساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند، که این امر علاوه بر تحمیل خسارات فراوان به فرهنگ عمومی جامعه عاملی در جهت تحمیل هزینه های اجتماعی، انتظامی و درمانی به جامعه است.

آزاد بخت بیان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با افرادی که در سطح شهرستان بخواهند با سلاح سرد اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و تهدید آسایش و امنیت مردم اقدام به هنجار شکنی کنند برخورد می کند.

پلمب یک واحد مشاوره املاک متخلف در نهاوند

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند همچنین از پلمب یک واحد مشاوره املاک بعلت عدم رعایت مصوبه ۱۵ درصد افزایش اجاره بهای مسکن خبر داد.

وی اظهار کرد: یک مغازه مشاوره املاک به علت عدم رعایت مصوبه ۱۵ درصدی افزایش اجاره بهای مسکن در شهر نهاوند توسط اداره صمت و پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.

آزادبخت افزود: در پی افزایش غیر معقول مسکن در شهر نهاوند کارگروه کنترل قیمت مسکن تشکیل و تصمیماتی را اتخاذ کرد که مهمترین آنها افزایش ۱۵ درصدی اجاره بهای مسکن نسبت به رقم قرارداد سال قبل است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان داشت: مستاجرانی که در دو ماه گذشته منزل مسکونی اجاره کرده‌اند و مصوبه ۱۵ درصد توسط مشاوره املاک در آن رعایت نشده است، می‌توانند شکایت خود را به پلیس اماکن برای اقدام و برخورد قانونی اطلاع دهند.

وی گفت: با مشاورین املاک، دلالان و صاحبخانه‌های که بخواهند خارج از عرف و مصوبات کارگروه کنترل اجاره بهای مسکن در شهرستان بازار مسکن را ملتهب و دچار هرج و مرج کنند برابر قانون برخورد قاطع می‌شود.

دیدگاه شما