تازه های سایت

کد مطلب: 42860
31. مرداد 1399 - 8:16
رئیس هیئت‌امنای آستان شاهزاده محمد و علی نهاوند از توزیع 3500 بسته معیشتی ویژه نیازمندان شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: طرح توسعه آستان شاهزاده محمد و علی باهدف انتفاع محرومین نهاوند در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نشست خبری آستان شاهزاده محمد و علی نهاوند با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیئت‌امنای این آستان برگزار شد.

وهاب رضایی ‌مفرد در این نشست با اشاره به اقدامات انجام‌شده طی یک سال گذشته در راستای غنی شدن برنامه‌های فرهنگ و اجتماع، گفت: رعایت قوانین و مقررات، رعایت اصل شفاف‌سازی، ایجاد تعامل و همفکری باشخصیت‌های حقیقی و حقوقی، نهادها، ادارات، ائمه جمعه، پرهیز از مسائل جناحی و گروهی و غیره اولویت‌های ما جهت خدمت به مردم است.

وی افزود: احداث سردخانه جهت نگهداری مواد غذایی خصوصاً بسته‌های مؤمنانه در حال انجام است و با حمایت خَیِر آستان حاج اصغر جهانیان که به نیت مرحوم مهندس داریوش جهانیان در حال انجام است.

رئیس هیئت‌امنا آستان مقدس شاهزاده محمد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵ گروه جهادی به عناوین گروه جهادی شهید امیدی، گروه فرهنگی جهادی شهید سلیمانی، گروه رسانه‌ای جهادی عقیق۳۱۳، گروه فاطمه الزهرا(س) و گروه جهادی سلامت کاران امام رضا(ع) با آستان مقدس در حال همکاری هستند، گفت: در راستای حمایت از محرومین سعی بر آن شده که از ظرفیت اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری، امام‌جمعه محترم، یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی، نماینده شهرستان، مدیریت سابق توزیع برق مهندس شیردره و پرسنل، مهندس حسین پور شهردار و اعضا شورای شهر، حوزه علمیه خواهران و سرکار خانم بحیرایی، سرکار خانم اکرم حیدری، هیئت‌های فاطمیون و شاه نجف و خیرین نیک‌اندیش نهاوندی که در سراسر کشور هستند ازجمله حاج اصغر جهانیان بزرگوارانی هستند که اگر حمایت‌های و کمک‌هایشان را دریغ می‌کردند انصافاً آستان درراه خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل می‌شد، گفت: یکی از اقدامات مؤثری که در ارتباط با ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی انجام‌شده اهدا 8 تن برنج از طرف یزدان سیف معاون وزیر صمت بود.

رضایی مفرد، افزود: ایجاد سردخانه جهت نگهداری مناسب از گوشت و مرغ و میوه برای توزیع سالم و هدفمند بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های آستان مقدس است که باهمت خیرین بزرگوار به‌خصوص خانواده زنده‌یاد داریوش جهانیان در حال تکمیل شدن است و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص کمک‌های مؤمنانه، گفت: تاکنون در بحث جمع‌آوری کمک‌های خیرین بیش از 3 هزار و 500 بسته حمایتی هرکدام به ارزش تقریبی 550 هزار تومان طی 7 مرحله بین نیازمندان توزیع‌شده است.

رئیس هیئت‌امنای شاهزاده محمد و علی نهاوند، گفت: در این راستا تاکنون 30 رأس گوسفند قربانی شده با بسته‌های 800 تا 1 کیلوگرمی بین نیازمندان توزیع‌شده است.

وی توزیع 180 هزار عدد ماسک کاملاً رایگان، توزیع 400 عدد بسته بهداشتی، 400 عدد بسته میوه ویژه عید نوروز و توزیع 16 هزار عدد قرص نان را از دیگر اقدامات حمایتی این آستان تاکنون عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شاهزاده محمد و علی نهاوند دارای 180 خیر و 850 خانواده نیازمند ثبت‌شده در سامانه است که 350 خانوار دیگر نیز در دست ثبت هستند.

وی در ادامه از اجرای طرح توسعه آستان شاهزاده محمد و علی در نهاوند خبر داد و گفت: یکی  از اهداف بلندمدت ما اجرای طرح توسعه باهدف ایجاد مرکز فرهنگی آبرومند شامل زائرسرا، مجتمع فرهنگی و آموزشی و دارالشفا است که امیدواریم خیرین محترم شهرستان در نقاط مختلف کشور مارا یاری کنند چراکه توسعه آستان موجبات حمایت هرچه بیشتر و بهتر از نیازمندان را فراهم می‌کند.

گفتنی است در پایان با حضور هیئت‌امنا آستان و اصحاب رسانه از گروه جهادی عقیق۳۱۳ رونمایی شد.

دیدگاه شما