تازه های سایت

کد مطلب: 42760
24. مرداد 1399 - 8:25
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد؛
توقیف نیسان حامل ۲ تن گردو در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: با توجه به ممنوعیت خریدوفروش گردو پوست سبز تا پایان شهریور در نهاوند، یک دستگاه خودرو حامل ۲ تن گردو توقیف و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.

 سرهنگ شا احمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های کشاورزان مبنی برجلوگیری از سرقت محصول گردو که هنوز فصل برداشت آن فرانرسیده است، برخورد با خرید و فروش این محصول در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام دادستان شهرستان هرگونه خرید و فروش گردوی پوست سبز تا پایان شهریور در شهرستان ممنوع و برخورد با متخلفان در دستور کار پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند بیان کرد: در همین راستا پس از دریافت گزارشی مبنی بر حمل گردو توسط یک دستگاه نیسان وانت این خودرو توقیف و پس از بررسی مشخص شد که حامل ۲ تن گردوی پوست سبز است.

ساکی عنوان کرد: این محموله با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: به همه پاسگاه‌ها و واحدهای انتظامی شهرستان نهاوند اعلام‌شده تا در این زمینه با جدیدت وارد شوند و در صورت خرید و فروش با متخلفان برخورد و گردوهای خریداری ‌شده را نیز ضبط کنند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان گفت:: با توجه به اینکه محصول گردو تا پایان شهریور در نهاوند قابل‌برداشت نیست از باغداران درخواست داریم نسبت به نگهداری از محصولات خود تدابیر لازم را اتخاذ کنند و موارد تخلف را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

در روزهای اخیر نیز بیش از ۳ تن گردوی پوست سبز نیز توسط پاسگاه روستای دهفول کشف و ضبط ‌و پرونده قضایی در این مورد تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما