تازه های سایت

کد مطلب: 42693
19. مرداد 1399 - 8:53
شهردار نهاوند گفت: با اقدامات انجام شده قطعا طی چند سال آینده شهر نهاوند به یک مقصد دائم و ثابت گردشگری در کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین‌پور در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر نهاوند من تمام توان خودم را گذاشته‌ام و اقداماتی که من در این راستا انجام دادم و حمایتی که مردم دارند از من می‌کنند به خاطر زحمات خبرنگاران است.

وی اظهار داشت: اقداماتی که تاکنون انجام شده با همکاری مدیریت شهری و شورای شهر بوده و همه دست به دست هم داده‌اند و شورای شهر من را خیلی حمایت کرده‌اند حتی بیشتر از من در روند اجرایی پروژه‌ها حضور دارند.

شهردار نهاوند تصریح کرد: من تلاش می‌کنم در نهاوند کارهای زیر بنایی انجام می‌دهم و در پنج سال دیگر شهر نهاوند به خصوص در قسمت خروجی و ورودی شهر بسیار دیدنی و زیبا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهر باید همه همراه و یکدل شوند، افزود: شهر نهاوند از نظر آب‌و هوا و طبیعت پتانسیل‌های زیادی دارد و حقش بیشتر از اینهاست و برای توسعه بیشتر این شهر باید تلاش‌های بیشتری کنیم.

حسین‌پور عنوان کرد: با وجود بی‌پولی پروژه‌‌های عمرانی زیادی را در سطح شهر نهاوند انجام دادیم و قطعا اقداماتی که ما انجام دادیم شناسنامه نهاوند خواهند بود.

وی بیان کرد: وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر که به کارگاه خدماتی تبدیل شده است هم گویای ادعاها و صحبت‌های مدیریت شهری است.

شهردار نهاوند گفت: با اجرای پروژه‌هایی مانند بام نهاوند، چهار باغ، میدان مرکزی، مسیل و غیره حرمت تمدن شهر نهاوند رعایت شده و ما باید کاری کنیم که شهر نهاوند در آینده الگو قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: ما امانتدار خوبی برای عوارض مردم بودیم و تاکنون با برنامه‌ریزی این عوارض را خرج کرده‌ایم و در بحث توسعه شهر باید همه مسائل را کنار بگذاریم زیرا یک‌دست صدا ندارد.

حسین‌پور با اینکه طرح سی ساله بام نهاوند توسط شهرداری و با کمک نماینده شهرستان در مجلس آماده شده است، تصریح کرد: مردم نهاوند از پروژه بام نهاوند خیلی استقبال و حمایت کردند و در همین راستا یک بوستان بلوط در این بام اضافه کردیم که در بام که جای بیشتری برای نشستن شهروندان داشته باشد و در آینده نیز یک بوستان دیگر در این بام اضافه خواهیم کرد و با چاه آبی که از باغ بهشت برای این بام می‌کشیم مشکل تامین آب بام مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی معدن شن و ماسه نیز ما در بحث تهیه کف‌پوش بی‌نیاز می‌شویم و پروژه مسیل هم که دارد انجام می‌شود نیز من قبلا طرحش را آماده کرده‌ام.

شهردار نهاوند با اشاره به ورودی شهر نهاوند از سمت بروجرد، عنوان کرد: وروری شهر نهاوند از سمت بروجرد واقعا مشکل دارد و بسیار نامناسب است و در شأن شهر نهاوند نیست و ما داریم طرح این قسمت را نیز آماده می‌کنیم.

وی بیان کرد: با این اقدامات انجام شده قطعا طی چند سال آینده شهر نهاوند به یک مقصد دائم و ثابت گردشگری در کشور تبدیل خواهد شد.

حسین‌پور افزود: پروژه‌های عمرانی که تاکنون در سطح شهر نهاوند اجرا شده با هدف توسعه شهری و خروج نهاوند از یکنواختی و رکود بوده است و برنامه‌های متعددی هم داریم که بعد از ما هم قابل ادامه و اجرا خواهد بود.

رئیس شورای شهر نهاوند نیز در ادامه این نشست درباره دلیل نامگذاری میدان مرکزی شهر به نام شورا گفت: با استفاده از بند ۲۴ ماده ۸۰ نامگذاری میدان مرکزی انجام شده است و کار غیرقانونی نبوده است.

ملکی افزود: معتقدم شورای شهر دارای جایگاهی هست که در حد این نامگذاری باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما