تازه های سایت

کد مطلب: 42679
16. مرداد 1399 - 8:09
در آستانه عید غدیر خم تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند نهاوند توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمید پور مهدی، جانشین فرمانده سپاه شهرستان نهاوند در مراسم اهدا کمک های مومنانه که پیش از ظهر امروز انجام شد، گفت: شهرستان نهاوند در چند مرحله کمک‌های مومنانه را در اختیار نیازمندان قرار داده و این روند ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی کشور، مجموعه سپاه و بسیج شهرستان با همکاری آموزش ‌و پرورش تعداد ۱۰۰ بسته غذایی را بین دانش آموزان شهرستان توزیع کرد.

جانشین سپاه نهاوند بیان کرد: در ایام عید غدیر خم با تلاش جهادگران نهاوندی رزمایش کمک مومنانه تداوم خواهد داشت و از خیرین درخواست داریم برای کمک به نیازمندان همانند گذشته همکاری داشته باشند.

پور مهدی گفت: به مناسبت عید غدیر نیز مراحل دیگری از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

محمدحسین دارایی، مدیر آموزش ‌ وپرورش نهاوند نیز در ادامه گفت: با توجه به شرایط کرونایی آموزش‌ و پرورش با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی شهرستان بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ و ماکارونی را جمع‌آوری و توزیع کرد.

وی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش دانش آموزان نیازمند شناسایی‌شده‌اند و این بسته‌های غذایی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

دارایی افزود: در راستای کمک به دانش آموزان و با کمک خیرین و همکاری سایر نهادها کمک‌های آموزش‌ و پرورش شهرستان در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت و باهمت خیرین این کار را ادامه می‌دهیم.

مدیر آموزش ‌ وپرورش نهاوند گفت: ارزش این بسته‌های غذایی ۳۰۰ هزار تومان است و درصدد هستیم تا در آستانه سال تحصیلی، لوازم‌التحریر نیز در اختیار دانش آموزان کم‌بضاعت قرار دهیم.

دیدگاه شما