تازه های سایت

کد مطلب: 42637
13. مرداد 1399 - 7:30
رئیس آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه مدارس در زمان ثبت نام حق دریافت هیچ‌گونه وجهی به غیر از پول بیمه و کتاب را ندارند، گفت: تا امروز ۲۳ هزار و ۲۲ دانش آنوز نهاوندی در ۲۳۱ مدرسه شهری و روستایی نهاوند ثبت نام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین دارایی رئیس آموزش و پرورش نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس سه برنامه را باید مد نظر داشته باشیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی برای بازگشایی مدارس تصمیم گیری خواهد شد و ما برای هر شرایطی آمادگی لازم را داریم.

وی با اشاره به سه برنامه مد نظر در خصوص بازگشایی مدارس افزود: با توجه به قرار داشتن شهرستان در وضعیت سفید، زرد یا قرمز و متناسب با شرایط کرونایی ایام بازگشایی مدارس برنامه ریزی کرده ایم و همه تلاش ما کم کردن دغدغه والدین است.

رئیس آموزش و پرورش نهاوند افزود: با توجه به شرایط، امکان تدریس حضوری، غیرحضوری و نیمه حضوری وجود دارد و کار ثبت نام ها نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: تا امروز از مجموع ۲۵ هزار دانش آموز شهرستان نهاوند ۲۳ هزار و ۲۲ دانش آموز ثبت نام خود را انجام داده اند.

دارایی با بیان اینکه کار سنجش دانش آموزان در حال انجام است، گفت: سنجش ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با نوبت دهی انجام می‌شود تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه  امسال ۲ هزار و ۲۰۷ دانش آموز پایه اولی و یک هزار و ۵۰۰ پیش دبستانی داریم که در مدارس ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: دانش آموزان نهاوندی امسال در ۲۳۱ مدرسه دولتی و غیر دولتی تحصیل خواهند کرد و نظارت ها بر روند ثبت نام ادامه خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش نهاوند در خصوص تعویق آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی افزود: این امتحانات قرار بود هفته قبل انجام شود که به دلیل شرایط کرونایی لغو و دو روز پیش انجام شد که با مشخص شدن نتایج این آزمون‌ها روند ثبت نام سرعت خواهد گرفت.

دارایی با تاکید بر اینکه مدارس در زمان ثبت نام  حق دریافت هیچ‌گونه وجهی به غیر از پول بیمه و کتاب را ندارند، خاطرنشان کرد: این موضوع به صورت جدی به مدیران مدارس اعلام شده است.

وی در پایان با اشاره به شهریه دیگر مدارس غیر دولتی گفت: اینگونه مدارس شیوه نامه ها و قوانین مخصوص به خود را دارند و در مدارس دولتی نیز جذب مشارکت های مردمی بعد از شروع سال تحصیلی و تشکیل جلسه انجمن اولیا و مربیان و به تصمیمات آنها بستگی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما