تازه های سایت

کد مطلب: 42636
13. مرداد 1399 - 7:25
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از توقیف کامیون حامل ۳ تن مرغ زنده قاچاق در یکی از محورهای شهرستان نهاوند و تشکیل پرونده قضایی در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با تلاش عوامل انتظامی شهرستان نهاوند خودروی کامیون ایسوزو حامل بیش از ۳ تن مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان کشف شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات ماموران پاسگاه دهفول شهرستان نهاوند با همکاری کارکنان اداره صمت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان موفق به توقیف این خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در بررسی به عمل آمده از این خودرو مشخص شد خودرو توقیف شده حامل۳ تن و ۱۱۵ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق است.

وی بیان کرد: این محموله چون خارج از شبکه توزیع بوده قاچاق محسوب می‌شود و نیروی انتظامی نیز با همکاری اداره صمت با پدیده قاچاق برخورد می کند.

ساکی گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات شهرستان نهاوند قرار گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: از شهروندان درخواست داریم موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا سریعا توسط ماموران رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما