تازه های سایت

کد مطلب: 42625
12. مرداد 1399 - 8:19
کارشناس داوری فوتبال ایران به تشریح صحنه‌های مهم بازی استقلال و سپاهان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حیدر سلیمانی در خصوص صحنه‌های مهم داوری در مسابقه استقلال و سپاهان اظهار داشت:‌ در مورد اخراج آرش رضاوند؛ کارت اول او به خاطر تکل و بی‌احتیاطی که داشت کاملاً درست بود و فاصله چند دقیقه بعد رضاوند با دست ضربه‌ای به صورت نورافکن زد و کارت دوم او نیز کاملاً صحیح و اخراجش از زمین درست بود.

سلیمانی در مورد پنالتی استقلال که منجر به گل اول این تیم شد، عنوان کرد: در دقیقه 50 شایان مصلح اصلاً خطایی روی دیاباته انجام نداد. مهاجم استقلال بود که پای خودش را جلو انداخت تا خطا بگیرد. در این صحنه شیخ دیاباته هم با دست و هم با پای خودش مرتکب خطا شد. فکر می‌کنم این تصمیم داور تحت تأثیر اخراج رضاوند بود.

وی در خصوص عملکرد داور در این مسابقه گفت: داور بازی را به خوبی کنترل کرد و خوب هم دوید فقط تعجب می‌کنم چرا در آن صحنه پنالتی خطا را برعکس اعلام کرد. کارت‌هایی هم که توسط او به بازیکنان داده شد درست بود فقط کارت زرد شایان مصلح به اشتباه داده شد.

کارشناسی داوری فوتبال با اشاره به صحنه درگیری بازیکنان دو تیم در این مسابقه تصریح کرد: وقتی درگیری به وجود می‌آید و اعتراضات زیاد می‌شود داور معمولاً به طرفین کارت زرد نشان می‌دهد تا غائله بخوابد. نمی‌دانم چه الفاظی بین بازیکنان ردوبدل شد اما داور به خوبی این صحنه را مدیریت کرد.

منبع: فارس

دیدگاه شما