تازه های سایت

کد مطلب: 42622
12. مرداد 1399 - 8:04
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از برخورد با عوامل برگزاری دو مراسم عروسی در این شهرستان در راستای اجرای قانون و حفظ سلامتی شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند از برخورد با عاملان برگزارکننده ۲ مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بوده در راستای دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس مرگبار کرونا و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی خبر داد.

سیامک دانشور سرپرست بهداشت ودرمان نهاوندگفت: گشت بازرسی با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس مرکز بهداشت ، پلیس اطلاعات نیروی انتظامی از عاملان برگزارکننده ۲ مراسم جشن عروسی در شهرک طالقانی و شهرک شهید حیدری نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بودند، در راستای عدم توجه به دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس کرونا برخورد کردند و از برگزاری مراسم آنها جلوگیری شد.

دانشور افزود: هر اقدامی که علیه سلامت و بهداشت عمومی براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و مجازات را نیز تعیین نموده است و حتی به مدت یک‌سال حبس دارد.

وی گفت: امیدواریم مردم به توصیه‌های بهداشتی و سلامت توجه کنند تا بتوانیم از شّر ویروس کرونا به عنوان تهدید کننده جامعه و خانواده‌ها رهایی یابیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند  تاکید کرد: هر کسی با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا، و رعایت نکردن دستوالعمل‌ های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، بهداشت ودرمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم صاحب عروسی و عزا به عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه شما