تازه های سایت

کد مطلب: 42566
8. مرداد 1399 - 8:56
ایوب سنگ سفیدی گفت: سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران طولانی است و حضور آنها در کشورهای منطقه باعث ناامنی شده و اقدام اخیر در تعرض به هواپیمای مسافربری کشور ما غیرقانونی و محکوم است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ایوب سنگ سفیدی، مربی سابق کیک بوکسینگ کشور در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان توسط آمریکایی ها گفت: حضور نیروهای آمریکایی در منطقهغیرقانونی و باعث ایجاد بی ثباتی و ناامنی است.

وی اظهار داشت: دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران سابقه طولانی دارد و آنها نشان داده اند که همواره در حال ایجاد مشکل و آشوب در منطقه هستند.

 مربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ افزود: آمریکا از اول انقلاب به دلیل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قطع شدن منافع و دست خود از این کشور به دشمنی با ایران پرداخت و این دشمنی بیش از ۴ دهه است که ادامه دارد.

سنگ سفیدی با محکومیت تعرض به هواپیمای مسافربری کشورمان در آسمان لبنان گفت: آمریکایی ها ادعاهای حقوق بشری دارند ولی جان مردم منطقه را در حوادث گوناگون به خطر می اندازند و در این مورد نیز جان مسافران این هواپیما را به خطر انداختند و از حقوق بشر هم حرف می زنند.

این ورزشکار نهاوندی اظهار داشت: حضور آمریکا بدون اجازه و رضایت مردم کشورهای سوریه و عراق دلیلی محکمی بر عدم مشروعیت حکومت آمریکا و سیاست های غلط آنها در منطقه است.

وی ادامه داد: مردم منطقه از آمریکا نفرت دارند و آمریکایی ها تلاش می کنند این حقیقیت را پنهان کنند و از طرف دیگر از ظهور قدرتی جهانی به نام جمهوری اسلامی ایران که مدافع حقوق مظلومان جهان است هراس دارند.

مربی سابق کیک بوکسینگ کشور افزود: آمریکایی ها تلاش می کنند در سازمان های جهانی و در منطقه چهره ی ایران را خراب جلوه بدهند در حالی که واقعیت برعکس این است.

سنگ سفیدی با اشاره به جنایت های آمریکا در دنیا گفت: آمریکا در طول تاریخ جنایات زیادی در جهان و ایران مرتکب شده است.

 وی با برشمردن این جنایات ادامه داد: کمک به صدام در جنگ تحمیلی، حمله ی موشکی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت بیش از ۲۹۰ هم وطن و آخرین جنایت آنها نیز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله این دشمنی ها است.

مربی سابق کیک بوکسینگ کشور اظهار داشت: این جنایات با همکاری صهیونیست ها و هم پیمانانش انجام می شود و هدف آنها غارت منابع کشورها است.

وی افزود: آنها به هواپیمای مسافربری ما که طبق قانون و در مسیری مشخص در حال پرواز بوده تعرض می کنند و موجب وحشت زنان و کودکان این پرواز می شوند که این اقدام محکوم  و نشان ضعف آنها است.

سنگ سفیدی در پایان گفت: امروز ایران عزیز با هدایت های رهبر معظم انقلاب و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است و از ملت های مظلوم منطقه حمایت می کند و آمریکایی ها باید بدانند در منطقه جایی ندارند و روز به روز در حال ضعیف شدن هستند.

این ورزشکار نهاوندی دانش اموخته ی مقطع دکترای تربیت بدنی گرایش مدیریت، مربیگری اسبق تیم ملی کیک بوکسینگ کشور، مربیگری اسبق تیم ملی هنرهای فردی کشور، مدرس دانشگاه در رشته تربیت بدنی، مدرس فدراسیون ورزش های رزمی کشور، سرمربیگری تیم ملی کونگ فو دوچوب فدراسیون کونگ فو و کسب دو دوره قهرمانی تیمی جهان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه شما