تازه های سایت

کد مطلب: 42539
6. مرداد 1399 - 8:52
امام جمعه نهاوند گفت: در آزمایش سوم علائم خفیفی از کرونا مشخص شده است بنابراین به توصیه پزشکان مدت یک هفته در مراسمات و جلسات شرکت نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در مورد ابتلا به ویروس کرونا گفت: در آزمایش سوم علائم خفیفی از کرونا مشخص شده است ولی حال بدنی من مناسب است.

وی اظهار داشت: از همه دوستان که از طریق تلفن، تماس، پیام و ...جویای احوال اینجانب شدند، قدردانی می کنم و انشالله با بهبودی وضعیت جسمانی در خدمت مردم نهاوند خواهم بود.

امام جمعه نهاوند گفت: با اصرار دوستان سه بار تست کرونا دادم، اول در قم آزمایش خون که منفی بود، دوم آزمایش سی تی اسکن در بیمارستان آیت الله علیمرادیان که منفی بود و سوم آزمایش بزاق که دکتر دانشور سرپرست شبکه بهداشت و درمان بعد از این آزمایش گفتند، علائم ضعیف و خفیف از بیماری کرونا مشخص شده است.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و دعای مردم حال عمومی اینجانب خوب است اما به توصیه پزشکان یک هفته در مراسم ها و جلسات شرکت نخواهم کرد.

مغیثی گفت: به دلیل رعایت دستورات متخصصان و پزشکان و با توجه به اینکه این مسئله اجتماعی است و خدای نکرده مدیون افراد نباشیم حدود یک هفته مجالس تعطیل باشد و انشاالله با صحت و سلامتی در خدمت مردم عزیز نهاوند باشیم.

پایگاه خبری گرو برای حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه محترم شهرستان و همه بیماران از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسئلت می کند.

دیدگاه شما