تازه های سایت

کد مطلب: 42523
5. مرداد 1399 - 8:51
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند از مرگ یک نفر و انتقال دوزخمی حادثه تصادف در محور نهاوند به فیروزان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پس از اعلام تلفنی خبر وقوع تصادف در محور نهاوند به فیروزان در بامداد امروز سریعاً عوامل امدادی هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به‌شدت حادثه عوامل اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر در فیروزان اعلام کردند که نیاز به ست نجات و رهاسازی دو خودرو است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: این تصادف بین یک دستگاه خودروی "چری " و خودرو پراید رخ‌داده بود و عوامل هلال‌احمر به‌وسیله ست نجات نسبت به رهاسازی دو خودرو و نجات جان سرنشینان اقدام کردند.

کیانی با اشاره به تلاش نیروهای امدادی گفت: متأسفانه راننده پراید به دلیل شدت برخورد در دم جان‌باخته بود و پس از رهاسازی و خروج از خودرو برای انتقال به سردخانه تحویل عوامل شهرداری فیروزان شد.

وی بیان داشت: در این تصادف وحشتناک که در سه‌راهی روستای شهرک در محور نهاوند به فیروزان رخ داد دو سرنشین مصدوم خودروی "چری " نیز توسط عوامل فوریت‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: عوامل امدادی هلال‌احمر در این عملیات آقایان ایمان معیری، محمد کرماجانی، علی خدارحمی و محمدرضا سیف بودند که با یک دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

دیدگاه شما