تازه های سایت

کد مطلب: 42503
3. مرداد 1399 - 18:54
رسول کرمی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی “آب هرگز نمی میرد” در سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد برگزار می شود، گفت: علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند به سایت هفت هنر مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رسول کرمی، مسئول بسیج هنرمندان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی “آب هرگز نمی میرد” در روز پنجم مرداد برگزار می شود، گفت: در ابتدا قرار بود مسابقه ۱۳ تیرماه برگزار شود اما با توجه به استقبال شهرستان ها تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج میرزا سلگی یکی از فرماندهان شاخص در عملیات مرصاد بود، افزود: با توجه به نقش ایشان در عملیات مرصاد تصمیم برآن شد تا مسابقه را در سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد برگزار کنیم.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان ادامه داد: علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند به سایت هفت هنر مراجعه کنند و روز پنجم مرداد به صورت آنلاین به ۳۰ سوال پاسخ دهند و در پایان به کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را داشتند جوایزی اهدا می شود.

کرمی در پایان از رونمایی سرودی به مناسبت بزرگداشت روز عملیات مرصاد با عنوان فاتح مرصاد، خبرداد و گفت: این سرود که تولیدی سازمان بسیج هنرمندان استان است در مزار شهید حاج میرزا سلگی رونمایی می شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما