تازه های سایت

کد مطلب: 42472
1. مرداد 1399 - 7:35
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان نهاوند در هر روستا ستاد مقابله با کرونا توسط دهیاران تشکیل شود و با همکاری فرمانده پایگاه و بهورز روستا اقدامات جدی در راستای مقابله با شیوع کرونا انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در جلسه قرارگاه زیستی بخش خزل اظهار داشت : وضعیت کنونی شهرستان به دلیل ارتباطی که با دو استان کرمانشاه و لرستان دارد به حالت قرمز درآمده است .

وی افزود: در زمینه مقابله و کنترل شیوع کرونا اقدامات خوبی توسط فرمانداری صورت گرفته است اما تا زمانیکه مردم همراه نشوند به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید .

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: مردم نسب به ماه های قبل هوشیارتر شده اند و خطر کرونا را حس کرده اند . این موضوع در سطح شهر کاملا محسوس است اما کافی نیست .

مختاری با اشاره به وضعیت نگران کننده شهرستان اضافه کرد : اگر  مجاهدت دستگاه‌های مختلف شهرستان نبود به مراتب وضعیت بدتری را شاهد بودیم .

وی ابراز کرد: زمان دقیقی برای پایان کرونا نمیتوانیم متصور باشیم فلذا باید خود را در مقابل این بیماری با رعایت پروتکل های بهداشتی واکسینه کنیم .

علی مختاری خاطر نشان کرد: در هر روستا ستاد مقابله با کرونا توسط دهیاران تشکیل شود و با همکاری فرمانده پایگاه و بهورز روستا اقدامات جدی در راستای مقابله با شیوع کرونا انجام گیرد .

فرمانده سپاه نهاوند با تاکید بر پرهیز جدی از هر نوع تجمع  گفت: حجم بالایی از تعداد مبتلایان در شهرستان مربوط به حضور در مراسمات ختم و عروسی است.

وی خاطر نشان کرد: دهیاران و نیروهای بسیج ضدعفونی و گندزدایی مکان های آلوده را در دستور کار خود فرار دهند . آنچه قطعی و حتمی است این است که کشور ما از این بحران سربلند بیرون خواهد آمد.

وی در پایان با درخواست از مردم گفت : مردم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و زدن ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی ، نظافت شخصی و شستن مرتب دست ها را انجام دهند.

دیدگاه شما