تازه های سایت

کد مطلب: 42405
27. تير 1399 - 4:53
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان در بستر فضای مجازی انجام می‌شود گفت: پنج پایگاه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت پیش‌بینی شده که غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نسرین ساکی اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال و وقوع بیماری کرونا، تابستان امسال فعالیت‌های اوقات فراغت دانش آموزان در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

وی گفت: در این راستا پنج پایگاه تابستانی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سطح شهرستان پیش‌بینی شده که به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند افزود: این پایگاه‌ها با رویکرد دینی، اجتماعی، مهارتی، هنری، ادبی و ورزشی با بیش از ۲۰ فعالیت و با هدف ارتقای مهارت خودآگاهی، همدلی، ارتباط موثر، کنترل هیجان و مهارت حل مسأله فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید سعی شود ارتباطات سالم و موثر تعاملی برای دانش‌آموزان شکل گیرد گفت: هرساله در فصل تابستان، آموزش‌ و پرورش در جریان استمرار فرآیندهای تربیتی اقدام به تشکیل پایگاه‌های تابستانی برای دانش آموزان علاقه‌مند می‌کند.

ساکی بیان کرد: امسال  با توجه به شیوع کرونا در کشور این فعالیت‌ها در فضای مجازی با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش‌آموزی و متناسب با عنوان سال جهش تولید و با شعار «هر دانش‌آموز یک مهارت» در قالب اقدامات ملی، استانی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: این فعالیت‌ها از طریق سامانه شاد انجام می‌‍شود و دانش‌آموزانی که قبلا اقدام به نام‌نویسی کرده اند برابر با برنامه‌های پیش‌بینی شده در کلاس‌های مربوطه شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند افزود: آن دسته از مراکزی که در نظر داشته باشند برخی رشته‌های خود را به صورت حضوری انجام دهند لازم است در صورت مساعد بودن شرایط با حفظ پروتکل‌های بهداشتی نسبت به انجام فعالیت‌ها اقدام کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: افتتاحیه فعالیت‌های فوق برنامه اخیرا به صورت مجازی برگزار شده که تا اول شهریورماه تداوم خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما