تازه های سایت

کد مطلب: 42367
24. تير 1399 - 8:14
جلسه ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی نهاوند با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری، فرماندار شهرستان نهاوند در ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی نهاوند گفت: ویروس کرونا پیچیده و غیر قابل پیش بینی است و فقط باید دستورات بهداشتی را رعایت کنیم.

وی اظهار داشت: اداره صمت، اصناف، مرکز بهداشت و اتحادیه ها باید پای کار بیایند چون شرایط بحرانی است و به اخطارها باید توجه داشته باشیم.

فرماندار نهاوند افزود: در هر منطقه ای از نهاوند که عروسی و ختم برگزار می شود باید کنترل صورت گیرد و اجازه برگزاری هیچ مراسمی داده نشود.

ناصری با بیان اینکه برگزاری مراسمات مهمترین علت ابتلا به کرونا در نهاوند است، ادامه داد: دهیاران و بخشداران باید پای کار بیایند و با شدت بیشتری تلاش کنند چون در شرایط عادی نیستیم.

وی اظهار داشت: نقش دهیاران در جلوگیری از مراسمات مهم است و باید دلسوزانه کار کنیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و شرایط کرونایی را درک کنیم، عنوان کرد: در شرایط سخت و وضعیت قرمز قرار داریم ولی اگر همه با هم کار کنیم کرونا را شکست می دهیم.

وضعیت نهاوند قرمز است

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند و دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نیز گفت: باید مردم را از خطرات این بیماری آگاه کرد و از ظرفیت فضای مجازی در این بخش استقاده شود.

وی با اشاره به ضدعفونی مجدد معابر اظهار داشت: با کمک معتمدین محلی، دهیاران و با حضور پایگاه های بسیج و خانه های بهداشت ضدعفونی معابر و خیابان ها شروع خواهد شد.

مختاری گفت: در چندین روستا و منطقه شهری دارای نقاط آلوده هستیم که باید برگزاری مراسم در این مناطق با کمک روحانیون و افراد معتمد محلی مدیریت شود.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: تقریبا در همه روزهای شیوع کرونا، شهرستان در وضعیت قرمز بوده و هم اکنون نیز قرمز است.

به گزارش عصر همدان؛ مجالس عزا و عروسی، حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع جمعیتی از مکان هایی هستند که بیشترین عامل شیوع ویروس کرونا را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما