تازه های سایت

کد مطلب: 42365
24. تير 1399 - 7:58
رئیس اداره بهزیستی نهاوند گفت: ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ماده ۱۶ به بهزیستی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد محمدی اظهار کرد: به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش ۶۷ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ماده ۱۶ به بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در اختیار بانک‌های عامل شهرستان قرار داده شده تا مطابق با طرح‌ها و افراد معرفی شده در اختیار جامعه هدف قرار گیرد گفت: بر اساس تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص داده شده است.

رئیس اداره بهزیستی نهاوند افزود: با توجه به ضرورت توجه به اشتغالزایی مددجویان از بانک‌های عامل انتظار می‌رود که همکاری‌های لازم را برای جذب صد درصدی این اعتبارات به عمل آورند.

وی گفت: در خصوص جبران بخشی از خسارت ناشی از کرونا به بنگاههای بیشتر آسیب دیده سه مرکز با کد نیکوکاری برای دریافت ۲۰۸ میلیون تومان تسهیلات به بانک معرفی شده است.

محمدی از اهدای کمک‌های مردمی در سه ماهه اول امسال خبر داد و افزود: در این مدت ۸۶۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان از طرف خیرین و نیکوکاران به صورت نقدی و غیر نقدی و خدماتی در اختیار واحد مشارکت‌های مردمی قرار گرفته که بین مراکز نگهداری معلولان و کودکان بی‌سرپرست و دیگر نیازمندان زیر پوشش توزیع شده است.

وی در خصوص اقدامات حمایتی در دوران کرونا گفت: به منظور تامین سلامتی مدد جویان و مراکز زیر پوشش ۱۲ هزار بسته مواد ضدعفونی‌کننده، ۲ هزار بسته غذایی و خواروبار و ۷.۵ تن مرغ نیز بین آنان توزیع شده است.

رئیس اداره بهزیستی نهاوند در خصوص ساخت مسکن برای تعدادی از مددجویان خبر داد و افزود: به منظور تامین مسکن مددجویان با ترتیب اولویت، در حال حاضر پنج مسکن دو معلولی و ۱۶ مسکن تک معلولی طی تفاهمنامه‌ای که با بنیاد مسکن و سپاه منعقد شده در حال احداث است.

وی در پایان از کمک مالی به مراکز اقامتی میان مدت شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات حمایتی در ایام کرونا، به هرکدام از کمپ‌های هشتگانه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان جمعا ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما