تازه های سایت

کد مطلب: 42333
21. تير 1399 - 8:55
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته عفاف و حجاب امسال 40 عنوان برنامه در سطح شهرستان نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان گفت: به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیرماه ، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ چهل عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود : فضا سازی مناسب با موضوع در سطح ادارات ، حوزه ها ، و پایگاه های مقاومت انجام خواهد شد.

 فرمانده سپاه نهاوند برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته های (نقاشی خطاطی و مقاله نویسی )، برگزاری نمایشگاه‌های عکس ،توزیع  بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان در سطح شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد .

 وی اظهار داشت : ‌یکی دیگر از برنامه های این هفته دوخت صلواتی چادر برای چادر اولی ها توسط پایگاه های مقاومت بسیج خواهران است که  در راستای اشاعه فرهنگ استفاده و انتخاب حجاب برتر گامی مهمی خواهد بود.

علی مختاری در ادامه تهیه جهیزیه و تجلیل از افراد محجبه در سطح ادارات شهرستان ،تجیلی از فعالین امر به معروف و نی از منکر و اجرای مسابقات سلاله نور را از دیگر از برنامه های مهم این هفته خواند و گفت: تمام تلاش مجموعه نیروهای انقلابی در این هفته آشنایی خانواده ها و خصوصا نسل جوان با شیوه‌ی زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه های اصلی جامعه ماست .

وی اضافه کرد: طی هفته آینده نیز رزمایش مومنانه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه نهاوند خاطر نشان کرد : در طول هفته عفاف و حجاب عرضه چادر مشکی بصورت  آماده و با قیمت (۱۶۰هزارتومان ) در طبقه بالای استان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) و درحوزه علمیه خواهران توسط بسیج طلاب خواهران  انجام خواهد گرفت .

وی در پایان تصریح کرد : به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به صورت مجازی در راهپیمایی شرکت کنند ، بدین صورت که علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت حضور مجازی(hozoremajazi.com) به جمع راهپیمایان بپیوندند و حمایت خود را از حجاب و عفاف اعلام کند.

دیدگاه شما