تازه های سایت

کد مطلب: 42280
17. تير 1399 - 8:46
مادر شهید امدادگر محمدرضا خدارحمی به فرزند شهیدش پیوست و در اقدامی ستودنی خانواده این شهید والامقام برای حفظ سلامت شهروندان اعلام کردند مراسمی برگزار نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حاجیه‌خانم اشرف خدارحمی مادر شهید امدادگر نهاوندی محمدرضا خدارحمی به دیدار فرزند شهیدش شتافت و آسمانی شد.

در پی درگذشت این مادر شهید گران‌قدر خانواده معظم این شهید بزرگوار در اقدامی ستودنی با توجه به شرایط کرونایی اعلام کردند به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هیچ‌گونه مراسمی برگزار نخواهند کرد.

شهید محمدرضا خدارحمی از شهدای امدادگر دوران دفاع مقدس شهرستان نهاوند است که در سال 1339 در این شهرستان متولد شد و در روز 28 دی‌ماه سال 65 در منطقه شلمچه آسمانی شد.

در پی درگذشت مادر شهید خدارحمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان پیامی صادر کرد که در این پیام آمده است:

انا لله وانا الیه راجعون

 خانواده محترم خدارحمی با سلام و احترام

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه "حاجیه‌خانم اشرف خدارحمی مادر گرامی شهید امدادگر معزز محمدرضا خدارحمی " را به شما خانواده محترم خدارحمی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند. علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان

دیدگاه شما