تازه های سایت

کد مطلب: 42197
11. تير 1399 - 8:11
فرماندار نهاوند با اعلام ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در نهاوند گفت: با کسانی که مسبب برگزاری مراسم با اجتماع شوند و سلامت مردم را تهدید کنند برخورد قانونی می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برای مقابله با کرونا باید همه تلاش کنیم و شرایط را به هیچ عنوان عادی جلوه ندهیم.

وی اظهار داشت: باید با کار فرهنگی و آگاهی بخشی به مردم، خطرات ویروس کرونا را برای مردم گوشزد کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: متاسفانه در شهرستان  شرایط خوبی نداریم ولی زندگی کردن با کرونا را باید یاد بگیریم.

وی بیان کرد: نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این بخش دست کمک به سوی اصحاب رسانه دراز می‌کنیم.

ناصری افزود: با توجه به شرایط موجود شهرستان، برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی ممنوع است و با کسانی که مسبب اینگونه اجتماعات شوند طبق قانون برخورمی‌شود.

وی گفت: برگزاری مراسمات در شهرستان نهاوند کانون اصلی ابتلا به کرونا هستند که در این بخش نیاز به اگاهی بخشی داریم و مردم باید بدانند بعد از برگزاری هر مراسمی چند روز بعد تعدادی از افراد حاضر در این مراسمات به کرونا مبتلا میشوند.

فرماندار نهاوند افزود: در خصوص بحران کرونا باید کار فرهنگی صورت بگیرد و  مردم باید در این خصوص همکاریهای لازم را انجام دهند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیریم و با رعایت موارد بهداشتی حتما از ماسک استفاده کنیم تا خطر این بیماری را کاهش دهیم.

ناصری گفت: ادارات باید حتما از ماسک استفاده کنند و همه آرایشگاهها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و رانندگان تاکسی هم باید رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما