تازه های سایت

کد مطلب: 42167
9. تير 1399 - 9:29

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی نهاوند در تشريح اين خبر گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف افزايش احساس امنيت در بين شهروندان، با حضور ماموران انتظامي در اين شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به این که در اين طرح، 3 نفر در حوزه مواد مخدر دستگير و مقاديري مواد مخدر از آنان کشف شد، گفت: در اين ماموريت، 2 دستگاه موتورسيکلت سرقتي توسط ماموران انتظامي بخش گيان کشف،یک نفر از ارازل،6 نفر دارای حکم جلب و7 نفر نيز در رابطه با ساير جرايم توسط ماموران انتظامي دستگير و به يگان انتظامي منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با بيان اين که اجراي اين گونه طرح ها استمرار خواهد داشت، گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طريق پل ارتباطي 110به پليس اطلاع دهند.

وی همچنین از کشف يک دستگاه موتورسيکلت 250 سي سي قاچاق توسط ماموران انتظامي پاسگاه دهفول خبر داد و گفت: ماموران انتظامي پاسگاه دهفول حين گشت زني در يکي از مسيرهاي اصلي مواصلاتی شهرستان يک دستگاه موتورسيکلت 250 سي سي قاچاق را توقيف کردند.

ساکی افزود: قيمت موتورسيکلت توقيفي 500 ميليون ريال بر آورد شده که با توجه به فاقد پلاک بودن و اشکالاتي که در تنه و موتور داشت برای بررسي و سير مراحل قانوني پس از تشکيل پرونده مقدماتي به همراه موتور سوار تحويل پليس آگاهي شهرستان شد.

دیدگاه شما