تازه های سایت

کد مطلب: 42104
4. تير 1399 - 15:19
مدیر عامل شرکت شستا گفت: سرمایه گذاری طرح فرآوری دولومیت نهاوند ۶۰ میلیارد تومان است و این طرح تکمیل کننده زنجیره و تامین کننده فرآورده ها برای تولید مواد نسوز در کشوراست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد رضوانی فر در مراسم کلنگ زنی طرح فرآوری دولومیت نهاوند گفت: 289  پروژه در حال اجرا در کل کشورداریم که ۳۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این طرح ها است.

وی اظهار داشت:حدود ۱۰ درصد سهام شستا وارد بازار سرمایه شده و با برنامه‌ریزی انجام شده به زودی ۲ درصد دیگر وارد بورس میشود.

رضوانی فر افزود: عملیات اجرایی پروژه معدن دولومیت نهاوند اشتغالزایی خوبی دارد و سرمایه گذاری این طرح ۶۰ میلیارد است و تکمیل کننده زنجیره و تامین کننده فرآورده های ما برای مواد نسوز است.

وی عنوان کرد: یکی از کالاهای استراتژیک در صنایع فلزی خواهد بود که ارزش افزوده زیادی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) گفت: 3 پروژه مهم دیگر برای استان نهایی شده که به غیراز پروژه گاوداری 6 هزار راسی در شهر رزن است که عملیات اجرایی ان قبلا شروع شده است.

وی ادامه داد: 2 یا 3 پروژه گاوداری 6 هزار راسی دیگر در استان به زودی عملیات اجرایی آن شروع میشود که اعتبار هر طرح بیش از 200 میلیارد تومان است.

رضوانی فر افزود:عرضه شستا در بورس بزرگترین عرضه تاریخ بورس ایران بود که اتفاق افتاد و به عنوان نمونه هر سهم شستا را بالای ۱۳۰درصد افزایش داد.

وی بیان کرد:سود خالص شرکت اصلی صدر تامین از ۶۰۰میلیارد تومان به هزار و ۷۰۰میلیارد تومان رسیده است‌.

رضوانی فر در پایان گفت: هفته آینده هلدینگ سیمان که ۳۰ درصد بازار سیمان را عهده دار است با ۴۰ شرکت وارد بازار بورس خواهد شد.

دیدگاه شما