تازه های سایت

کد مطلب: 42081
2. تير 1399 - 7:26
سرپرست اداره صمت نهاوند گفت: در پی تشدید ابتلا به بیماری کرونا در نهاوند تمام مغازه داران ملزم به استفاده از ماسک شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نقی کاکاوند از صدور 50 اخطار پلمپ به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برای کسبه نهاوندی خبر داد.

وی با اشاره به تشدید بیماری کرونا در نهاوند و اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در شهرستان تمام مغازه داران ملزم به استفاده از ماسک شدند.

وی گفت: ماموران اداره صنعت و معدن و تجارت صبح امروز از کسبه و اصناف میدان شریعتی تا میدان ابوذر به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کردند.

سرپرست اداره صمت نهاوند، اظهار کرد: در این بازدیدها به ۳۰ مغازه دار اخطار پلمپ کتبی و به ۲۰ مغازه دار دیگر به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی اخطار شفاهی اعلام شد.

وی افزود: تمام مغازه داران نهاوند ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در واحد صنفی خود هستند و در صورت عدم رعایت با قاطعیت واحدهای متخلف پلمپ می شوند.

نقی کاکاوند رئیس اداره صمت نهاوند گفت: ماموران اداره صنعت و معدن و تجارت صبح امروز از کسبه و اصناف میدان شریعتی تا میدان ابوذر بازدید کردند.

دو واحد صنفی متخلف در نهاوند پلمپ شدند

سرپرست اداره صمت نهاوند همچنین گفت: دو واحد صنفی گیم نت و آرایشگاه بعلت رعایت نکردن نکات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا توسط ماموران اداره صمت، اماکن، شبکه بهداشت و اصناف پلمپ شدند.

نقی کاکاوند اظهار کرد: کلیه اصناف و باشگاه های بدنسازی و  رانندگان تاکسی ملزم به استفاده از ماسک هستند در غیر این صورت واحدهای صنفی متخلف پلمپ، تاکسی متخلف توقیف و  به مراجع قضایی معرفی می شوند.

دیدگاه شما