تازه های سایت

کد مطلب: 42080
2. تير 1399 - 7:22
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گفت: به ۲۷۶ پرونده تخلف کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق توسط تعزیرات نهاوند رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، قاسم بازداراظهار کرد: طی سه ماه گذشته مجموعا ۲۷۶ فقره پرونده از ۲۸۴ فقره پرونده ارجاعی به تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت که منجر به صدور حکم برای آنها شد.

وی گفت: این تعداد پرونده‌ها در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و امور بهداشتی بوده که از سوی دستگاه‌های مربوطه به این اداره ارجاع شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند با تشریح پرونده‌های بررسی شده است بیان کرد: در سه ماهه گذشته تعداد پرونده‌های کالا و خدمات که از سوی اداره صمت و اتاق اصناف به تعزیرات شهرستان ارجاع شده ۹۵ فقره بوده که ۹۲ فقره آن مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: عمده تخلفات صورت گرفته در این بخش، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، احتکار و دیگر موارد بوده که پس از بررسی تمام پرونده‌ها برای متخلفین ۳۲۵ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال جزای نقدی صادر شده است.

بازدار اظهار کرد: طی مدت یاد شده ۲۶ پرونده از ۳۱ پرونده قاچاق کالا که از سوی پلیس آگاهی شهرستان به این اداره ارسال شده  مورد رسیدگی قرار گرفت که منجر به صدور جزای نقدی شد.

وی تخلفات صورت گرفته در پرونده‌های قاچاق کالا را شامل قاچاق کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، موتورسیکلت، سیگار خارجی، آجیل و البسه دست دوم عنوان کرد و افزود: در این زمینه پس از رسیدگی به تخلفات فوق  ۱۰ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۲۶ هزار ریال جزای نقدی برای متخلفین صادر شد.

رئیس اداره تعزیرات نهاوند به پرونده‌های بهداشتی که مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند اشاره کرد و گفت: در سه ماه گذشته ۱۵۸ فقره پرونده بهداشتی از سوی شبکه بهداشت و دامپزشکی به تعزیرات ارجاع شده که تمام پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و در مجموع منجر به ۴۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال جزای نقدی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما