تازه های سایت

کد مطلب: 42060
31. خرداد 1399 - 8:28
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با توجه به چندین سال سابقه در دیوان محاسبات کشور و تجربه و تسلط خوبی که بر قوانین و بحث‌های مالی و محاسباتی دارم کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس را انتخاب کردم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس در رابطه با انتخاب کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین کمیسیون‌های مجلس کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات است و چون سابقه اشتغال در این زمینه رادارم این کمیسیون را انتخاب کردم.

وی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی مجلس بر اساس علاقه‌مندی، مدرک تحصیلی، سابقه و مسئولیت‌ها، نمایندگان اولویت‌های خود را برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی اعلام کردند که من فقط کمیسیون برنامه‌وبودجه را به‌عنوان تنها اولویت انتخاب کردم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: چند سال به‌عنوان معاون دیوان محاسبات کشور فعالیت کردم و تجربه و سابقه خوبی در این نهاد دارم.

وی ادامه داد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در بحث تصمیم‌گیری و تصویب اعتبارات نقش مهمی دارد و با توجه به سوابقی که دارم در این کمیسیون می‌توانم اثرگذار باشم.

شهبازی عنوان کرد: بازنشسته دیوان محاسبات هستم و از این نهاد حقوق می‌گیرم و به مجلس هم اعلام کردم حقوقی از مجلس نمی‌گیرم و همه حقوق مجلس را در یک حساب در نهاوند برای کارهای خیر اختصاص می‌دهم.

وی بیان داشت: سعی می‌کنم در این کمیسیون اثرگذار باشم چون تسلط خوبی به بحث‌های مالی و محاسباتی دارم و قانون مالی کشور را می‌دانم.

نماینده نهاوند در مجلس در پایان گفت: 4 سال معاون دیوان محاسبات کشور بودم و ارکان این دیوان را می‌دانم و به بحث‌های محاسباتی مسلط هستم در این کمیسیون می‌توانم خدمت کنم چون تخصص من است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما