تازه های سایت

کد مطلب: 42057
30. خرداد 1399 - 13:17
شهردار گیان گفت: با توجه به اوج گیری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان نهاوند برای خدمات رسانی بهتر و ایجاد تمهیدات لازم بهداشتی ورودی سراب گیان مجددا مسدود می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سراب گیان مجددا از فردا مسدود می شود تا اقدامات بهداشتی در این سراب ایجاد شود.

وی اظهار داشت: حسب دستور ستاد پیشگیری کرونا در سطح کشور مبنی بر باز گشایی پارک ها و اماکن تفریحی سرباز و سرابها، سراب گیان طی چند روز گذشته پس از چند هفته تعطیلی بر روی گردشگران باز شد.

شهردار گیان افزود: با توجه به شرایط قرمز نهاوند و تقاضای به حق همشهریان گیانی که نگران شیوع کرونا در شهر گیان بودند از فرماندار شهرستان تقاضا شد که اجازه مسدود شدن مجدد ورودی سراب گیان تا برون رفت از وضعیت قرمز را صادر نماید.

وی گفت: بازگشایی مجدد سراب گیان با فراهم نمودن امکانات لازم از جمله ایجاد ایستگاه تب سنج در ورودی و گندزدایی خودرو گردشگران انجام خواهد شد.

جلالی افزود: در صورت بازگشایی مجدد سراب گیان گردشگران در ساعات و تعداد محدود مجوز حضور در سراب را پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به لزوم رعایت بهداشت فردی توسط مسافران اظهار داشت: هدف ما بالا بردن کیفیت خدمات و رعایت بهداشت توسط گردشگران و مهمتر از آن حفظ سلامت همشهریان است.

 شهردار گیان در پایان ضمن تقدیر از فرماندار نهاوند گفت: مجوز مسدود نمودن ورودی سراب گیان از روز شنبه تا فراهم شدن امکانات ذکر شده توسط فرماندار محترم صادر شده است.

دیدگاه شما