تازه های سایت

کد مطلب: 42029
26. خرداد 1399 - 9:18

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند  در این دیدارضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی در سال مزین به شعار جهش تولید از ارتباط نزدیک و اهداف همسو جهاد کشاورزی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره دغدغه خدمت بی منت به مردم از اهداف این دو نهاد است خبر داد.

وی با مثبت برشمردن همکاری بسیج همگام با کشاورز  فعالیت های امسال را وسیع تر و جامع تر دانست و افزود در طرح مبارزه با آفت سن غلات (سن مرحله مادر و پوره سن ) ۸۰ روستا  بطور کامل پایش و مورد بازدید کارشناسان بسیج همگام با کشاورز قرار گرفت.

مهندس کریم حاجی باباعلی مدیر جهاد کشاورزی نیز خود را فرزند نهاوند و از جنس کشاورزان دانست و از حمایت بخش کشاورزی توسط  نهادها و سایر دستگاه ها  بویژه سپاه ناحیه نهاوند ابراز خوشحالی کرد.

حاجی باباعلی با بیان این موضوع که باحمایت و مساعدت همه دستگاه ها از جهاد کشاورزی ، قطعا تمام تلاش جهاد کشاورزی شهرستان  تامین امنیت غذایی جامعه ،بهبود معیشت و رضایت کشاورزان خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند در ادامه از جذب سرمایه گذار در بحث فرآوری محصول گشنیز تولیدی شهرستان به منظور جلو گیری از خام فروشی ،ایجاد اشتغال پایدار و کمک به توسعه و افرایش صنایع تبدیلی شهرستان خبر داد.

سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه این دیدار صمیمی  با اشاره به مشکلاتی نظیر برخورد با اخلال گران در بحث خرید گندم و ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان افزود :خانه باغی های غیر مجاز دغدغه امنیتی جامعه می باشند.

مهندس حاجی باباعلی ضمن  تشکر و تقدیر از نکته نظرات سرهنگ  مختاری  گفت: با پیش بینی تحویل بیش از ۴۵ هزار تن به سیلوهای مرکز خرید وضعیت کشت گندم در شهرستان بسیار مطلوب است ‌که با پیش بینی برداشت بیش از ۶ تن در هکتار گندم آبی  وضعیت تحویل  به مراکز خرید نیز بهتر خواهد شد .در مورد ساخت و سازهای غیر مجاز جهاد کشاورزی با وجود کمبود شدید نیرو  با تمام توان در حال پیگیری و شناسایی تخلفات ساخت و ساز  در سطح شهرستان می باشد و با تشکیل پرونده قضایی با جدیت از هرگونه اغماض و چشم پوشی خودداری و با متخلفین و مجرمین ساخت و ساز‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی به طور جدی برخورد خواهدکرد.

حاجی باباعلی  با بیان اینکه متقاضیان برای هرگونه ساخت و ساز  باید از مدیریت جهادکشاورزی درخواست مجوز نمایند  افزود مردم می‌توانند برای مشاوره و ارائه گزارش تخلف  از ساخت و ساز‌های غیر مجاز با سامانه ۱۳۱ تماس داشته باشند.

دیدگاه شما