تازه های سایت

کد مطلب: 41994
24. خرداد 1399 - 9:10
علی کیانی گفت: پنجمین دوره انتخابات هیئت های اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر نهاوند با معرفی افراد منتخب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نتیجه پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند که امروز برگزار شده است مشخص شد.

وی افزود: این انتخابات از ساعت ۹ صبح امروز در سالن مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد و با رای داوطلبان این جمعیت نفرات برتر انتخاب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند با اشاره به روند برگزاری انتخابات افزود: برای این انتخابات تعداد ۱۱ نفر برای شورای اجرایی و ۲ نفر برای بازرسی جمعیت شرکت کردند که ۳ نفر از این تعداد از حضور در انتخابات انصراف دادند.

وی ادامه داد: از افراد باقیمانده پس از اتمام رای گیری تعداد ۵ نفر برای شورای اجرایی و بازرسی توسط داوطلبان فعال انتخاب شدند.

کیانی گفت: در این انتخابات اعضا فعال داوطلبان، امدادگران، نجاتگران و جوانان می توانستند در رای گیری شرکت کنند.

وی اظهار داشت: با پایان زمان رای گیری، شمارش آرا آغاز شد که از مجموع ۲۲۱ رای به ترتیب آقایان مصطفی کاویانی با ۱۳۰ رای، علیرضا شهبازی با ۱۱۵ رای، جواد رئیسی با ۱۱۴ رای و حسین قیصری با ۱۱۲ رای به عنوان شورای اجرایی هلال احمر نهاوند به مدت چهار سال انتخاب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: موسی عجمی دلاور نیز با ۱۵۱ رای به عنوان بازرس انتخاب شد.

وی اظهار داشت: همچنین مصطفی کاویانی و علیرضا شهبازی برای شرکت در انتخابات مجمع استانی معرفی شدند.

کیانی در پایان گفت: شورای اجرایی و بازرسی در جهت تدوین و تنظیم راهکارهای و برنامه های سالانه جمعیت به منظور پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر فعالیت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما