تازه های سایت

کد مطلب: 41840
11. خرداد 1399 - 6:51
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی، گفت: شناخت اولویت‌ها، در خدمت مردم بودن و تلاش برای بهبود معیشت مردم از جمله وظایف نمایندگان مجلس یازدهم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، با تبریک شروع کار مجلس با رئیس و هیئت‌رئیسه جدید گفت: امیدوارم خدا توفیق دهد مجلس یازدهم بتواند در مورد معضلات و اولویت‌های جامعه و معیشت مردم تصمیمات خوب و به‌جایی بگیرد.

وی با اشاره به این آیه از سوره یونس که خدا می‌فرماید “ما گذشتگان را بردیم و شمارا جانشین قراردادیم که هدف از این کار آزمایش و امتحان است ” اظهار داشت: اکثریت مجلس قبل در این مجلس نیستند و این نشان‌دهنده عملکرد نمایندگان است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به حضور حداقلی نمایندگان دوره قبل در این مجلس افزود: ۴ سال دیگر همین قضاوت در مورد مجلس یازدهم نیز خواهد شد و بنابراین عملکرد مجلس مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر نمایندگان پا به کار باشند و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمود اولویت‌ها را بشناسند و پاک دست و در خدمت مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند مردم یقیناً به آن‌ها اعتماد خواهند کرد.

مغیثی گفت: نمایندگان باید به فکر منافع جامعه باشند و جایگاه آن‌ها حساسیت مهمی دارد و همان‌طور که امام فرمود در رأس امور است.

وی بیان داشت: مجلسی که معضلات و مشکلات مردم را از نظر قانونی و نظارتی حل بکند مجلسی کارآمد خواهد بود و مردم نیز قدردان این مجلس خواهند بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امید است مجلس جدید اولویت‌های جامعه مانند معیشت مردم را در دستور کار خود قرار دهد و مجلسی پاک و پرتلاش در راستای حل مشکلات مردم باشد.

وی اظهار داشت: شناخت اولویت‌ها، در خدمت مردم بودن و تلاش برای بهبود معیشت مردم در کنار انجام وظایف نمایندگی مایه قدردانی مردم خواهد بود و رضای خدا را به دنبال دارد.

مغیثی در پایان گفت: مجلس در رأس امور است و به همین مقدار هم لغزشگاه خطرناکی است و نباید نمایندگان منافع شخصی را در نظر داشته باشند و برای مردم کار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما